Rafting (Elvepurka) i Jostedøla

Rafting Elvepurkw

Anmeldt 18. juli 2021
Departure492232

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket rafting med Icetroll, og hadde en fantastisk dag for både store og små. Vi var to voksne og to barn (10+12 år). Guiden (Jack) var superdyktig og gjorde turen til en magisk opplevelse! Glimt i øyet, men fokus på sikkerhet og at alle skulle ha en god opplevelse. Alle var henrykte da de spurte om vi ville kjøre strykene en gang til! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Kjersti Ruud H
Anmeldt 18. juli 2021

Vi raftet ned Elvepurka, guidet av en jovial og dramatisk brite. Vi var to stykk og raftet sammen med en trivelig barnefamilie. Super artig! Her får du et sterkt møte med norsk natur og iskaldt brevann. Verdt pengene etter vår mening. Bra opplegg

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Departure492232
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Et av de bedre guiding-opplevelsene jeg har hatt. Og overraskende gøy å få oppleve en isbre på nært hold! Bruk Icetroll!

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, mariegolimok
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur, både i kajakk og på breen. Meget flinke og hyggelige guider. Vi anbefaler på det sterkeste å dra på tur med Icetroll

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Christiandur
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Amazing! Fantastisk opplevelse og veldig gøy! Utrolig dyktige og profesjonelle guider. Lærte veldig masse og fikk lyst til å gjøre det igjen. Bra med ulike nivåer og få mulighet til å føle mestring før det blir for skummelt. Passer for alle fordi man kan velge tilpasset nivå. Vakkert og eksotisk å få rafte på isbrevann. Tusen takk for en stoe opplevelse vi aldri glemmer.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Mariannehen