TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Var her for ca 30 år siden da det het Solvang cafe og pensjonat. Nå er det blitt hotell, men fremdeles er det utrolig hyggelige mennesker som møter deg. Både frokost og middagsservering er fantastisk. Rommene har gode senger og som et + ligger det perfekt til for utflukter inn til breene.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 1476asl
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet lå godt til rette for de som ønsker å ta turen til Jostedalsbreen.Et hotell med god mat og flott service.Der vi fikk lov til å lade opp el-bil uten noen problemer.Rene fine rom med gode senger som er sjeldent i dag.Alt i alt et topp opphold på Jostedal Hotell.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 20-wj-jv
Anmeldt 17. mai 2016

Et svært hyggelig og serviceinnstilt vertskap som gjør oppholdet til en glede. Hjemmelaget mat etter gamle og gode oppskrifter og de serverer lokalprodusert mat som ekte geitost og eplejuice fra distriktet. Rimelige priser. Godt utgangspunkt for tur til Nigardsbreen og fotturer

Dato for oppholdet: mai 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Monica P
Anmeldt 3. august 2015 via mobile enheter

Besøkte kafeen på hotellet og fikk servert en nydelig reinsdyrsstek. Perfekt kjøtt, nydelige grønsaker. Eneste problem var at porsjonen var i største lagetVi anbefaler et besøk på det varmeste, i tillegg til nydelig mat får du god service.....og alt er rent og pent.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, AstridR996
Anmeldt 6. juli 2015

Akkurat hva man forventer på en slik plass. Grei pris, grei mat. Beliggenheten trenger man vel ikke si noe om, midt i Jostedalen. Flott opphold før vi tok turen inn til breen. Kan absolutt anbefales. Kanskje kommer vi tilbake en dag.

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, ThorOivind