Tommy F
    • eDreams
    27.8 km fra Jostedal Hotell
    Se flere hoteller i Jostedal
    Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Min far var her med en kompis. Han skryter veldig av renhold, oppretting og ikke minst maten. Hjortegryten var veldig god, og frokosten med hjemmelaget brunost, syltetøy og brød. Selv om de var de eneste gjestene på hotellet, tok Laila meget godt vare på dem.

Dato for oppholdet: april 2018
    Takk, elisenorway
    Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Budde på rom på størrelse med ei lita leilighet. Alt var reint og fint, og betjeninga var behjelpelig med det vi måtte trenge - upåklagelig service. Rakk ikkje å ete alt på menyen, men maten var veldig god. Angrer allerede på at vi reiste derifra.

Dato for oppholdet: mars 2018
    Takk, tore r
    Anmeldt 28. august 2017

Flott utgangspunkt for turer i området,bretur eller fjelltur i flott natur. Mange ulike alternativ,Breheimsenteret,Nigardsbreen,Styggevatnet med båt/bretur eller fottur til Handspiken,Krundalen osv...

Dato for oppholdet: august 2017
    Takk, liveblikkene
    Anmeldt 20. august 2017

Jostedalen hotell er et utmerket og rimelig hotell med hyggelig betjening. God "norsk" middag og frokost. Hotellet er et fint utgangspunkt for besøk på Nigardsbreen og Breheimsenteret. Kommer du med egen bil, er parkering sikker og gratis. Og du kan kjøre bomvei inn til utgangspunktet for båten "Jostedalsrypa"

Dato for oppholdet: august 2017
    Takk, 332ArneDorum
    Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Var her for ca 30 år siden da det het Solvang cafe og pensjonat. Nå er det blitt hotell, men fremdeles er det utrolig hyggelige mennesker som møter deg. Både frokost og middagsservering er fantastisk. Rommene har gode senger og som et + ligger det perfekt til for utflukter inn til breene.

Dato for oppholdet: juli 2017
    Takk, 1476asl