Anmeldt 8. august 2018

Koselig lite hotell, enkel standard, men helt ok. God service hyggelig personell, god mat, enkel, men helt grei frokost .Flott beliggenhet i naturskjønne omgivelser. Godt utgangspunkt for turer i nærområdet .Kort vei til Bergsetbreen og Nigardsbreen og Bremuseet
Ønske et lite kjøleskap på rommet hadde vært et stort og rimelig ++

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Tommy F
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Min far var her med en kompis. Han skryter veldig av renhold, oppretting og ikke minst maten. Hjortegryten var veldig god, og frokosten med hjemmelaget brunost, syltetøy og brød. Selv om de var de eneste gjestene på hotellet, tok Laila meget godt vare på dem.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, elisenorway
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Budde på rom på størrelse med ei lita leilighet. Alt var reint og fint, og betjeninga var behjelpelig med det vi måtte trenge - upåklagelig service. Rakk ikkje å ete alt på menyen, men maten var veldig god. Angrer allerede på at vi reiste derifra.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, tore r
Anmeldt 28. august 2017

Flott utgangspunkt for turer i området,bretur eller fjelltur i flott natur. Mange ulike alternativ,Breheimsenteret,Nigardsbreen,Styggevatnet med båt/bretur eller fottur til Handspiken,Krundalen osv...

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, liveblikkene
Anmeldt 20. august 2017

Jostedalen hotell er et utmerket og rimelig hotell med hyggelig betjening. God "norsk" middag og frokost. Hotellet er et fint utgangspunkt for besøk på Nigardsbreen og Breheimsenteret. Kommer du med egen bil, er parkering sikker og gratis. Og du kan kjøre bomvei inn til utgangspunktet for båten "Jostedalsrypa"

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 332ArneDorum