Maria Camilla N
Oslo, Norge
Anmeldelse av Jostedal Hotell
5,0 av 5 boblerAnmeldt 24. juli 2021via mobile enheter
Romtips: For deg med hund er det en egen inngang bak så du slipper å gå gjennom matsalen
Nymalt Fjellheim august 2021
    • eDreams
    27.8 km fra Jostedal Hotell
    Se flere hoteller i Jostedal
    Anmeldt 2. mars 2020

Jostedal er en perle av en topptur-destinasjon med mange muligheter og, med litt flaks, helt sinnssyke snøforhold. Skal man til Jostedal er Jostedal Hotell det opplagte valget. Vi var 14 stykker på tur som sov godt og spiste deilig mat på et trivelig hotell som leverer mer på sjarm og god stemning enn på design. Laila er vennligheten selv, og alt ble lagt til rette for at vi fikk en legendarisk helg med snø opp til haken.

Dato for oppholdet: februar 2020
    Takk, tmhopen
    Anmeldt 8. august 2018

Koselig lite hotell, enkel standard, men helt ok. God service hyggelig personell, god mat, enkel, men helt grei frokost .Flott beliggenhet i naturskjønne omgivelser. Godt utgangspunkt for turer i nærområdet .Kort vei til Bergsetbreen og Nigardsbreen og Bremuseet
    Ønske et lite kjøleskap på rommet hadde vært et stort og rimelig ++

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, tommyf393
    Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Min far var her med en kompis. Han skryter veldig av renhold, oppretting og ikke minst maten. Hjortegryten var veldig god, og frokosten med hjemmelaget brunost, syltetøy og brød. Selv om de var de eneste gjestene på hotellet, tok Laila meget godt vare på dem.

Dato for oppholdet: april 2018
    Takk, elisenorway
    Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Budde på rom på størrelse med ei lita leilighet. Alt var reint og fint, og betjeninga var behjelpelig med det vi måtte trenge - upåklagelig service. Rakk ikkje å ete alt på menyen, men maten var veldig god. Angrer allerede på at vi reiste derifra.

Dato for oppholdet: mars 2018
    Takk, tore r
    Anmeldt 28. august 2017

Flott utgangspunkt for turer i området,bretur eller fjelltur i flott natur. Mange ulike alternativ,Breheimsenteret,Nigardsbreen,Styggevatnet med båt/bretur eller fottur til Handspiken,Krundalen osv...

Dato for oppholdet: august 2017
    Takk, liveblikkene