“Grei mat”

Vikesa Veiservice as
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Vikeså
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 21. august 2020

Grei mat, god beliggenhet, menyen består av 2-3 retter med tradisjonskost hver dag. Litt traust utvalg og dyrt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 148bengtn

Anmeldt 2. juli 2020

Veldig skuffet. Ikke noe særlig god mat oghadde steget veligt mye.Vil ikke anbefale. Bens cafe er en god del billigere

Takk, jorunnw1966
Anmeldt 5. juni 2020

Står lenge i trang kø, utenfor disken er det lite plass til koronaregler om 1 meter avstand. Flere rundt meg var helt oppi meg. Bedriften har overhodet ikke prøvd å skape bedre plass utenfor disken, jeg er overgitt over total mangel på interesse for kunders helse i disse tider! Det står et digert utstillingsskap til heimalagde strikkevarer for salg, hvorfor er ikke det flyttet på så spisekunder kan stå trygt i matkø? Sett romdeleren et annet sted så folk ikke utsettes for smitte! Den lettsalta torsken til nesten 200 kroner, smakte godt og passe salt, men kom i altfor små og få stykker, og var helt full av bein. Jeg spiste opp en svær knust potetmølje og en stor haug gulrøtter, så var jeg sånn passe mett når jeg dro. Man betaler ikke nesten 200 for å tygge på poteter og gulrøtter. Alt i alt en kjedelig opplevelse å spise her

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, mona1970
Anmeldt 5. mai 2020

Kjøttkaker, verdens minste, kjøttboller str!! Til 184 kr!! Det er for dårligt. Siste gang vi kjøper kjøttkaker her.skuffet!!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Svanhild A
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Stoppet innom her på vei hjem fra fjellet. Hadde pølse med potetstappe til minsten. Så lite appetittelig ut! Mikrovarmet potetstappe, og det samme gjaldt nok for pølsen. Kald hamburger og lite god biffsnadder til resten. Stive priser som lang fra representerte maten! Pluss for rent toalett...

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Nwern

Reisende som så på Vikesa Veiservice as, så også på

Har du vært i Vikesa Veiservice as? Del dine erfaringer!