“Ferielunsj”
Anmeldelse av Hey Honey

Hey Honey
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Ålgård
Anmeldt 3. august 2021

God mat og god service! Kommer gjerne tilbake. Bestilte to pizza som vi delte og noen kaker, alle smakte godt og selskapet var fornøyd

Takk, 503kristoffers
Flyer60244468927, Eier på Hey Honey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk for besøket! Velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juni 2021

Første og siste besøk. Koster mye og gir lite. En ceasarsalat til nesten 200 kroner med noen salatblader, knusktør kylling og krutonger som var harde som stein.
Kona sin honey salat var god men også liten. Pizzaen til jentene var ok gode spiste den opp.

Ikke ble det ryddet av bordene underveis heller.

Takk, KennethL1415
Flyer60244468927, Eier på Hey Honey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei Kenneth, vanligvis får vi mye skryt av salatene våre! Men det kan alltid skje en glipp... Synd du ikke ga oss beskjed slik at vi kunne gitt deg tilbud om noe annet fra vår meny.
Jentene på jobb vil alltid gjøre sitt beste for at alle er fornøyde, og for at det skal se fint og ryddig ut! På tider av dagen når det er travelt er det ikke alltid en rekker over alt, som å rydde av bordene fort nok.. Fortsatt god sommer til deg og familien din!

Anmeldt 4. september 2019

Veldig god mat og hyggelig betjening
Her kan du få laget din egen salat, baguette, sandwich el.
Smakfulle supper har de og

Dato for besøk: september 2019
Takk, AnitaS4736
Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Når en etterspør hamburger uten svin og lactose, og blir forsikret at dette skal de ordne, så er det skuffende når hamburgeren er dekket av plenty bacon. Tviler på om baconen kommer fra sau eller ku.
Dette er for slapt!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 984pers
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Pizzaen er veldig god, også cæsarsalaten. Porsjonen er store og det er mer enn nok mat, men et lite trekk for slakke kniver. Ganske vanskelig å skjære i pizzaen med "smørekniv"

Kommer gjerne hit igjen:)

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, hayleyanitah

Reisende som så på Hey Honey, så også på

Har du vært i Hey Honey? Del dine erfaringer!