Anmeldt 27. juli 2021

Vi trivdes godt her hele familien! Rene, fine hytter. Hyggelig betjening. Og god pris.Kort avstand til kongeparken som var målet. Hadde absolutt valgt denne plassen, hvis det blir en ny tur til kongeparken eller andre ting i nærheten.

Takk, 262susanneo
Anmeldt 9. juli 2021

Var der i forbindelse med et besøk i kongeparken.
Vi lå i telt og selve teltplassen var bra, men sanitæranlegg og da dusj sonen spesielt var elendig for og si det mildt.
Søppel lå og fløyt overalt
Ikke mulighet til og henge fra seg klær osv. Annet inne i selve dusjen.
Slukrist var fult av møkk og skit.
Toalett og vask var ikke mye bedre.
Kan bare anbefales som en nødløsning.
Her må det gjøres noen tiltak.

Takk, A1134HYjohnb
Anmeldt 6. juli 2021

Etter å ha lest alle de negative anmeldelsene, valgte vi en oppgradert hytte. Ingenting å utsette på renholdet. Fint bad. Men det mangler en del kjøkken utstyr for 1290 kr døgnet.

Lekeplassen burde hatt seg en real oppgradering.

Takk, Kristian S
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Ille hytter,defekt kjøleskap,masse småkryp,mugg på dusjforheng,mangler mye lys,skittent og virkelig utdattert. Steng heller plassen og oppgrader den 100 hakk.tenk litt rundt hygiene.null kompensasjon.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 693knutarneh
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Det hadde nok regnet noen dager da vi kom, plassen for bobil og campingvogn var oppkjørt mark. Nesten som en potet åker enkelte steder.
Vi måtte vaske klær, 50 kroner pr vask/tørk. Vaskemaskin var ødelagt, sentrifuge virker ikke. Derfor går tørketrommel på høygear, med vannbeholder som må tømmes 4-5 ganger for å få tørt tøy.
Standard 10kr/5min i dusjen. Men ingen plass å henge fra seg klær annet enn inne i selve dusjen. ALT BLIR VÅTT!
At kongeparken kan/vil være assosiert med slik dårlig standard er for meg uforståelig. Vi skulle egentlig på kongeparken, men å bli møtt med slik standard får oss til å revurdere

2  Takk, Fourtyone