“Anbefales ”
Anmeldelse av Mor Sin

Mor Sin
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Ålgård
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat, Store porsjoner og kjekke servitører.
Vi var heldig med været så vi spiste ute, fin plass. Kanon, anbefales

Takk, viddafs

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Var her med foreldrene mine og kjæresten min den 25 juni. Nok en gang fikk vi solide porsjoner som var veldig smakfulle.
Er også kjempe god service og en koselig plass.
Anbefales på det sterkeste

Takk, TorMagnarBerge
Anmeldt 18. mai 2021

Har vert her mange ganger med både små å store å prøvd det meste å ALT har ver PERFEKT hver gang fra lokaler til service å ikke minst MATENHimmelske dessereranbefales på det sterkeste

Dato for besøk: mai 2021
Takk, livbentes2021
Anmeldt 24. april 2021 via mobile enheter

Var her spiste komla den 22 april orden var kjempe god. Fikk møje mat for pengene og gikk mette der fra.
Skal garantert tilbake.

Dato for besøk: april 2021
Takk, TorMagnarBerge
Anmeldt 16. april 2021

Nydelig lokale og fantastisk god mat. Her går du ikke ut sulten!!! Gode priser. Kjempegod på service:) Anbefales på det varmeste :)

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 162elisabetht

Reisende som så på Mor Sin, så også på

Har du vært i Mor Sin? Del dine erfaringer!