gøye leker

Veldig gøye leker selv om noen er stengt og jeg synes det går helt fint med det fordi det kan være... les mer

Anmeldt 16. juli 2022
Hanadiermeg
Tipp topp for små og store

Vi overnattet 4 personer i Brumletelt. Prisen for overnatting inklusiv frokost og middag... les mer

Anmeldt 4. august 2022
B7647TAninag

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Kjekk park med noe for hele familien. Et must er å besøke brannstasjonen og sjokoladefabrikken. Gratis billetter til det får du i Bamsebotellet. Om sommeren er det ekstra show i parken og vi fikk med oss et sjonglørshow, kjempe bra.Mulighet for grilling og spising av medbrakt mat i små hytter, supert.

Takk, Kristine B
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales til store å små, mange forskjellige aktiviteter. Både klatring å mange forskjellige karuseller for alle aldre

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Jan Tore S
Anmeldt 3. september 2018

Familien vår på fire hadde en fin dag i Kongeparken. Siden både voksne og barn i familien er glad i fornøyelsesparker, har vi vært i en del etter hvert.. og jeg må innrømme at Kongeparken er blant de mindre spennende. Vi hadde en hyggelig og fin dag, så jeg skal ikke klage. Kongeparken er absolutt verdt et besøk, men fantastisk er det ikke. Det er en del karuseller og berg- og dalbaner. De som er, er morsomme. Favoritten i vår familie ble Bukkerittet. Men vi savnet noen enda større berg-og dalbaner. Så er det en del show. Vi valgte å ikke gå på disse, siden barna våre ikke var så interesserte. De var derimot på Barnas brannstasjon og på Sjokoladefabrikken, og dette var de fornøyde med. Det var først noen problemer med Fossen, men da den kom i gang, var den veldig morsom. Det var et greit utvalg av mat, men litt vanskelig å få god mat for allergikere. Hadde vi visst det, hadde vi basert oss mer på å ta med mat selv. Ungdommene som jobber i parken er blide og greie, og det er nok å finne på, så dagen ble koselig og fin. Men vi har vært i enda mer koselige parker (Fårup sommerland og Bjørneparken) og vi har vært i morsommere parker (Djurs), så denne var helt greit og midt på treet.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Eva H
Anmeldt 15. august 2018

Kongeparken er en fast trafisjon hos oss. I år var vi litt uheldig med den ene ansatte, men det endrer ikke min mening om parken i sin helhet. Veldig ren og fin park, med (for det aller meste) hyggelige og serviceinnstilte ansatte. Parken har masse aktiviteter for barn (og voksne) i alle aldre. Vi kommer til å forsette vår tradisjon hos kongeparken.

Takk, Clarice S
Anmeldt 14. august 2018

Under dette besøket av Kongeparken satt vi igjen med en veldig misfornøyd opplevelse noe som kommer til å gjøre at vi mest sannsynelig ikke kommer til å besøke den noe mer.

Vi var 2 voksne og 4 barn i aldersgruppe 2 til 9 år og betalte over 3000,- for billetter inkl buffet. Prisen er på nivå med dyrkeparken, en park som har adskilli mye mer å tilby.
Vi har besøkt flere ganger tidligere og syns det har vært veldig lite utvikling i parken.

For nevne noe av denne vurderingen:
- Det var flere aktiviteter som var nede pga vedlikehold eller andre årsaker
- Måte vente i over 1.5time for å ta høydeskrekk når det var kun en familie forran oss, denne ventingen gjorde ungene svært utolmodig og resulterte i at vi gikk glipp av andre planlagte aktiviteter.
- Buffe opplevelsen var dårlig pga mat som skulle vært varmt var kald, tomt for mat som skulle vært der, generellt dårlig utvalg. Betalte for et barn for mye da det viste seg at barn under 3 år var gratis. (forhåndsbestillte billetter på nett)
- Showet levde ikke opp til forventninger
Konklusjon: Dårlig valuta for pengene

1  Takk, 900pederf