Been There Done That

Artig park for alle. Mye for de aller minste. Men dagen gikk fort :) Trakk ned at de var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
691kevinj
Oslo, Norge
Bra park, dårlig mat, kule attraksjoner for de fleste aldere.

Vi var 3 voksne og 5 barn (1, 4, 9, 11 og 14 år) som var i kongeparken 2 dager i juli. Parken er i... les mer

Anmeldt 4 dager siden
BjornErikSorli
Gjerdrum, Norge

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Alt var helt perfekt. Barna elsket det og både små og store koste seg. Maten smakte godt og det var noe for alle. Bra opplegg

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Camper63577608375
Håkon L, Lekemester på Kongeparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Hyggelig å høre. Det går med 1000 juletrær, 800 halmballer, km med plank til verkstedene, 800 kg med nonstopp og masser og masser av nisseluer. Totalt 1 million + julelys. Teamet elsker å forbedrede parken til Jul i Kongeparken for at dere skal få en opplevelse som bringer julefølelsen frem og gode opplevelser sammen enten det er på et av de mange verkstedene, rundt juletreet, med gløggen i hånden eller tittende på fyrverkeriet. Vi bringer hilsen videre til teamet og Brumle og Co takker for besøket og ønsker god jul!.

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Kjekk park med noe for hele familien. Et must er å besøke brannstasjonen og sjokoladefabrikken. Gratis billetter til det får du i Bamsebotellet. Om sommeren er det ekstra show i parken og vi fikk med oss et sjonglørshow, kjempe bra.Mulighet for grilling og spising av medbrakt mat i små hytter, supert.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Kristine B
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales til store å små, mange forskjellige aktiviteter. Både klatring å mange forskjellige karuseller for alle aldre

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Jan Tore S
Anmeldt 3. september 2018

Familien vår på fire hadde en fin dag i Kongeparken. Siden både voksne og barn i familien er glad i fornøyelsesparker, har vi vært i en del etter hvert.. og jeg må innrømme at Kongeparken er blant de mindre spennende. Vi hadde en hyggelig og fin dag, så jeg skal ikke klage. Kongeparken er absolutt verdt et besøk, men fantastisk er det ikke. Det er en del karuseller og berg- og dalbaner. De som er, er morsomme. Favoritten i vår familie ble Bukkerittet. Men vi savnet noen enda større berg-og dalbaner. Så er det en del show. Vi valgte å ikke gå på disse, siden barna våre ikke var så interesserte. De var derimot på Barnas brannstasjon og på Sjokoladefabrikken, og dette var de fornøyde med. Det var først noen problemer med Fossen, men da den kom i gang, var den veldig morsom. Det var et greit utvalg av mat, men litt vanskelig å få god mat for allergikere. Hadde vi visst det, hadde vi basert oss mer på å ta med mat selv. Ungdommene som jobber i parken er blide og greie, og det er nok å finne på, så dagen ble koselig og fin. Men vi har vært i enda mer koselige parker (Fårup sommerland og Bjørneparken) og vi har vært i morsommere parker (Djurs), så denne var helt greit og midt på treet.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Eva H
Anmeldt 15. august 2018

Kongeparken er en fast trafisjon hos oss. I år var vi litt uheldig med den ene ansatte, men det endrer ikke min mening om parken i sin helhet. Veldig ren og fin park, med (for det aller meste) hyggelige og serviceinnstilte ansatte. Parken har masse aktiviteter for barn (og voksne) i alle aldre. Vi kommer til å forsette vår tradisjon hos kongeparken.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Clarice S