Åpen i dag: Stengt
Jul i Kongeparken

Jul i Kongeparken Vi var der 18.november fra klokken 12.30- 15.30. Mange kjekke juleverksteder for... les mer

Anmeldt 19. november 2023
GunnEvaB2
Sandnes, Norge
I utgangspunktet en fin park, men..

Vi var her en gråværsdag i August. Til tross for at det var høysesong var omtrent halvparten av... les mer

Anmeldt 7. august 2023
torunh

Anmeldt 12. desember 2018

En utrolig stemningsfull før julsaktivitet for store og små.. Kongeparken gir god stemmning hele året. Jul i Kongeparken har aktiviteter for både store og små barn. Maten de serverer er variert og god - noe for enhver smak.
Har fått med oss Jul I Kongeparken I mange år og vil gjenta denne tradisjonen.
anbefales for alle:)

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, spyro06
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Alt var helt perfekt. Barna elsket det og både små og store koste seg. Maten smakte godt og det var noe for alle. Bra opplegg

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Camper63577608375
Håkon L, Lekemester på Kongeparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Hyggelig å høre. Det går med 1000 juletrær, 800 halmballer, km med plank til verkstedene, 800 kg med nonstopp og masser og masser av nisseluer. Totalt 1 million + julelys. Teamet elsker å forbedrede parken til Jul i Kongeparken for at dere skal få en opplevelse som bringer julefølelsen frem og gode opplevelser sammen enten det er på et av de mange verkstedene, rundt juletreet, med gløggen i hånden eller tittende på fyrverkeriet. Vi bringer hilsen videre til teamet og Brumle og Co takker for besøket og ønsker god jul!.

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Kjekk park med noe for hele familien. Et must er å besøke brannstasjonen og sjokoladefabrikken. Gratis billetter til det får du i Bamsebotellet. Om sommeren er det ekstra show i parken og vi fikk med oss et sjonglørshow, kjempe bra.Mulighet for grilling og spising av medbrakt mat i små hytter, supert.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Kristine B
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales til store å små, mange forskjellige aktiviteter. Både klatring å mange forskjellige karuseller for alle aldre 🙂

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Jan Tore S
Anmeldt 3. september 2018

Familien vår på fire hadde en fin dag i Kongeparken. Siden både voksne og barn i familien er glad i fornøyelsesparker, har vi vært i en del etter hvert.. og jeg må innrømme at Kongeparken er blant de mindre spennende. Vi hadde en hyggelig og fin dag, så jeg skal ikke klage. Kongeparken er absolutt verdt et besøk, men fantastisk er det ikke. Det er en del karuseller og berg- og dalbaner. De som er, er morsomme. Favoritten i vår familie ble Bukkerittet. Men vi savnet noen enda større berg-og dalbaner. Så er det en del show. Vi valgte å ikke gå på disse, siden barna våre ikke var så interesserte. De var derimot på Barnas brannstasjon og på Sjokoladefabrikken, og dette var de fornøyde med. Det var først noen problemer med Fossen, men da den kom i gang, var den veldig morsom. Det var et greit utvalg av mat, men litt vanskelig å få god mat for allergikere. Hadde vi visst det, hadde vi basert oss mer på å ta med mat selv. Ungdommene som jobber i parken er blide og greie, og det er nok å finne på, så dagen ble koselig og fin. Men vi har vært i enda mer koselige parker (Fårup sommerland og Bjørneparken) og vi har vært i morsommere parker (Djurs), så denne var helt greit og midt på treet.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Eva H