gøye leker

Veldig gøye leker selv om noen er stengt og jeg synes det går helt fint med det fordi det kan være... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Hanadiermeg
Tipp topp for små og store

Vi overnattet 4 personer i Brumletelt. Prisen for overnatting inklusiv frokost og middag... les mer

Anmeldt 4 dager siden
B7647TAninag

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse for barn og voksne.
Flotte verksted og masse julestemning rundt i parken.

Meget fornøyd

Dato for opplevelse: desember 2018
2  Takk, Perå H
Anmeldt 12. desember 2018

En utrolig stemningsfull før julsaktivitet for store og små.. Kongeparken gir god stemmning hele året. Jul i Kongeparken har aktiviteter for både store og små barn. Maten de serverer er variert og god - noe for enhver smak.
Har fått med oss Jul I Kongeparken I mange år og vil gjenta denne tradisjonen.
anbefales for alle:)

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, spyro06
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Alt var helt perfekt. Barna elsket det og både små og store koste seg. Maten smakte godt og det var noe for alle. Bra opplegg

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Camper63577608375
Håkon L, Lekemester på Kongeparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Hyggelig å høre. Det går med 1000 juletrær, 800 halmballer, km med plank til verkstedene, 800 kg med nonstopp og masser og masser av nisseluer. Totalt 1 million + julelys. Teamet elsker å forbedrede parken til Jul i Kongeparken for at dere skal få en opplevelse som bringer julefølelsen frem og gode opplevelser sammen enten det er på et av de mange verkstedene, rundt juletreet, med gløggen i hånden eller tittende på fyrverkeriet. Vi bringer hilsen videre til teamet og Brumle og Co takker for besøket og ønsker god jul!.

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Kjekk park med noe for hele familien. Et must er å besøke brannstasjonen og sjokoladefabrikken. Gratis billetter til det får du i Bamsebotellet. Om sommeren er det ekstra show i parken og vi fikk med oss et sjonglørshow, kjempe bra.Mulighet for grilling og spising av medbrakt mat i små hytter, supert.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Kristine B
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales til store å små, mange forskjellige aktiviteter. Både klatring å mange forskjellige karuseller for alle aldre

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Jan Tore S