Moro for liten og stor

Anmeldt 7. juli 2019
SofieFrafjord
Tromsø, Norge

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Har blitt tradisjon for oss å reise innom kongeparken, 4 året på rad. Me har vert SÅ fornøyd men i år blei me skuffa over fleire ting.

Tidligere år har ungdommen som har jobba her vert så blide, kjekke og hjelpsomme. I år reagerte me på at fleire av den virka lite engasjerte, ingen smil og lite prat. Det var jo noke av det me satt så pris på i parken tidligere, heilt unik opplæring trudde me.

Så skulle me ete grillbuffet, men når me kom kl 16 var den stengt. Dette burde komme tydeligere frem i nett og eller på reklame i parken. Det er lenge til stengetid!!

Når kl var 16.30 skulle me innom å kjøpe litt smågodt, men den var stengt. Flere karuseller var ikkje åpen, me vil ikkje betale full pris for å komme i en park som er begynt å stenge for sesongen.

I år var det rett og slett ikkje som det bruker å være her.
Karuseller som var i drift var like gøy som tidligere.
Vant 2kg melkesjokolade men det var det tomt for så eg fikk 1,5 kg twist. Det er ikkje det samme! Gutten som stod der sa at det hadde vert tomt lenge.
Korleis går det med kongeparken egentlig?

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, iselinnnn
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde med tre barn på 6, 8 og 13 år. De hadde det helt supert. Skulle gjerne vært litt flere benker langs veien pga de som er litt dårlig til beins. Grei avstand mellom aktivitetene, og det er noe for alle aldersgrupper. Tips til de voksne: kjøp årets kopp og ha tilgang på kaffe hele tiden. Du kan velge mellom porselenskopp eller termokopp. Et ypperlig suvenir å ta med hjem. De er veldig fine. Flott med gratis hundeparkering

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, AstridP4
Gjesteinformasjonen, Guest Relations Manager på Kongeparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2019

Hei Astrid!

Tusen takk for super tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at dere hadde en flott dag i parken, og at ungene koste seg! :) Det har allerede blitt satt opp to ekstra benker ved Gråtassland, og vi skal se på muligheten for å sette opp flere.

Ønsker deg en strålende dag!

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Parken som helhet er passende for litt større barn enn vår 5-åring... men litt å gjøre for alle.

Noe "kommersiellt" preg med mye "mersalg" også etter at inngangsbilletten er betalt.

Varierte aktiviteter. Noe "drawback" at sjokoladefabrikken og brannstasjon ikke tillater at en voksen får følge barnet. Når barnet er litt engstelig for å gå alene men har KJEMPELYST... Så blir det stor nedtur å ikke få gå.

Pluss for hyggelig traktortur, kule show i teltet og dyr på gården.

Opplevelsen på "gårdsbuffet" var en skuffelse. Flott dandert tilbehørsavdelibmng med delikate salater og mye god pasta. Stor nedtur når den aborterte grillmaten besto i noen enkle, brente grillpølser og ellers helt tomme skåler og laaaang ventetid på den minste kjøttbit. Tomme dessertfat tok også en evighet å fylle opp.

Det positive var at når vi klaget på "rådhuset" la de seg flate og vi fikk alle pengene tilbake...

Ellers var det lett regn i luften og lite folk i parken... noe som gjorde at vi utenom til mat, ikke sto i noen køer...

Stort sett hyggelig og smilende personale..

All in all en hyggelig opplevelse... og vi kommer nok tilbake når 5-åringen har blitt litt større... :-) Kanskje 8 - 10 år.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, tedwalter
Gjesteinformasjonen, Kundeansvarlig på Kongeparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Hei Ted!

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en utfyllende tilbakemelding til oss. Jeg er glad for å høre at dere totalt sett hadde en god opplevelse hos oss. Vi setter stor pris på de gode tilbakemeldingene rundt showene våre, Gråtassland og eventyrerne våre.
Når det gjelder sjokoladefabrikken og brannstasjonen handler det om at mye av magien handler om at det nettopp er for barnene. Vi har denne sommeren startet med å ha åpent show i sjokoladefabrikken klokken 14, og det er også åpne forestillinger 17.30 i både brannstasjonen og sjokoladefabrikken. Her kan alle være med inn, også voksne.
Når det gjelder det du skriver om gårdsbufféen må vi bare beklage at den ikke sto til forventningene. Vi har satt i gang tiltak med at våre ansatte får stålkontroll på et område før de lærer nye. Gjennom dette har vi et mål om at våre eventyrere får mer erfaring på arbeidsstedet og at det vil heve kvaliteten på serverings- og utsalgsstedene i parken.

Takk igjen for tilbakemeldingen. Jeg ønsker dere en strålende sommer videre, og dere er hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Vi er en familie med fire barn i alderen 4-14 år. Vi har til sammen vært i Kongeparken 6-7 ganger spredt over flere år, og har alltid vært strålende fornøyde. Ungene gleder seg alltid i lang tid til å besøke Kongeparken. Vi har vært i andre fornøyelsesparker også, men Kongeparken er den beste! Artige karuseller for både liten og stor. I år var det også et supert show kl 12 med en dyktig sirkusartist.
Det aller beste er at vi nesten ikke trenger stå i kø noen steder! I Legoland og Dyreparken står man jo i kø halve dagen, mens i Kongeparken kan man ofte gå rett på karusellene.
Anbefaler å bestille rimelig grillbuffet når man bestiller på forhånd.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, SofieFrafjord

Hei Sofie!

Så enormt kjekt å høre at dere hadde en så strålende opplevelse hos oss i Kongeparken! Vi er veldig stolte av showet vårt klokken 12 i Sirkusteltet. Dette holdes i år av Mathias Ramfelt som er en verdensmester i sjonglering!
Jeg skal sørge for at tilbakemeldingen din tas videre til våre eventyrere :)

Ha en strålende sommer videre og velkommen tilbake!

Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Anbefales! Karuseller for store og små, ok spisesteder, bra med parkering, dumt at man må betale for å bruke de nye grillhyttene eneste...

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Plantsarecool

Hei!

Tusen takk for god tilbakemelding og 5 stjerner. Godt å høre at dere hadde en god flott dag i parken! Grillhyttene inkluderer også grillkull og kan reserveres dersom dere vil ha en privat hytte for dere selv. Ellers er dere hjertelig velkommen til å ta med engangsgrill og grille ved våre grillpaviljonger uten ekstra kostnader :)

Ønsker deg en flott dag!