Been There Done That

Artig park for alle. Mye for de aller minste. Men dagen gikk fort :) Trakk ned at de var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
691kevinj
Oslo, Norge
Bra park, dårlig mat, kule attraksjoner for de fleste aldere.

Vi var 3 voksne og 5 barn (1, 4, 9, 11 og 14 år) som var i kongeparken 2 dager i juli. Parken er i... les mer

Anmeldt 4 dager siden
BjornErikSorli
Gjerdrum, Norge

2025 av 334 anmeldelser
Anmeldt 8. juli 2020

Veldig fin og ålreit park, både store og små koste seg masse.

Men opplegget på jægergården burger sjappe, roter med bestillinger, enormt lang ventetid. Serveres ikke etter når man bestiller. Vi ventet 1 time på litt mat. Håpløst! Skjerp dere!

Takk, N3096YVandr_p
Anmeldt 1. juli 2020

1. Juli tok vi turen til Kongeparken. Etter å ha lest på nett så skulle alt utenom en Bjørnebane være åpent. Vi gledet oss til Høydeskrekk og Zipline, men til vår forbløffelse var den stengt nettopp pga korona. Det var lange køer overalt, opptil 45 minutter på bob banen og de store atraksjonene så vi rakk ikke prøve halvparten av ting før de stengte. Det skal nevnes at vi kom 13, men sant å si så ble tiden vår spist opp i kø. 2 skuffede unger ble med hjem så må må vi pokker dra tilbake en gang til å betale et nytt dagskort for at de skal få opplev alle atraksjonene vi reiste fra Oslo for å prøve. For å si det med 10 åringen sine ord: det var altfor mange mennesker i disse koronatider og parken burde visst bedre å tatt kun halv pris for en sterkt redusert opplevelse. Oppå dette så gikk det ikke an å bestille på nett slik det stod at var eneste måten å kjøpe billett på nå så parken kunne ha kontroll på antall besøkende så endte det opp med at alle måtte kjøpe billett i luke på Kongeparken. Får vi korona så forlanger jeg 4 årskort!

1  Takk, 464ariesg
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Veldig lange køer grunnet altfor få ansatte på jobb for korona-rengjøring av attraksjonene mellom rundene. Ble stående og vente ved «Skytterkongen» i over 30 min på tekniker da maskinen slukte pengene, fikk ny beskjed om at de ikke hadde tid til å komme. Ingen merking av «fast track»-innganger. Pen og oversiktlig park, men bærer preg av lite vedlikehold/fornying og tiltaksløst personale.

Takk, bjoroy
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Koselig og kjekk park med aktiviteter for både stor og liten.
Matserveringen er heller tragisk dette året. Så husk å ta med både mat og drikke.
Du kan leie grillhytte. Men vi var uheldige og det var tomt for grillkull. Fikk litt lunk i grillmaten av restvarmen fra de som hadde vært der tidligere.
Kjøpte brus kopper til ungene med ubegrenset påfyll.... nei forresten, nytt av året er at barna må stå 10 minutt i kø for å betale 5kr for påfyll. Men de får ikke betale kontant, kun med kort. Men egentlig er det ikke noe problem. Sugerørene på koppen var ødelagt allerede etter 1 dag i parken.

Satser på at parken er tilbake neste år med samme standard som tidligere år.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Segrav
Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

Jul i Kongeparken var en opplevelse av de skjeldnere, her kom du rett inn i Winter Wonderland gjorde ingen ting om snøen var «fake» alt var så lekkert og flott tilrettelagt for liten og stor. Så mange kjekke aktiviteter og moro for de minste. Kjempe god mat, for ikke å snakke om alle de gode dessertene. Utrolig hyggelige ansatte, vi følte oss veldig velkomne , nissen kom også, dagen ble avsluttet med flott fyrverkeri . Tusen takk

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Ankiapp