Been There Done That

Artig park for alle. Mye for de aller minste. Men dagen gikk fort :) Trakk ned at de var... les mer

Anmeldt 2 uker siden
691kevinj
Oslo, Norge
Diskriminerende

Det er mange av attraksjonene jeg liker som slottet, polarekspressen, humlen og ikke minst fossen... les mer

Anmeldt 1 uke siden
521siljem

2025 av 336 anmeldelser
Anmeldt 12. juli 2020

Vedlig fin park med mye variert for barn og dels voksne. Godt smitteværn med rengjøring mellom hver runde på attraksjonene. God oppmerking. Her var de fleste ansatte vedlig hyggelige og engasjerte og gav god informasjon. De fleste spisesteder stengt så det ble kun burger og fastfood på Jærengården. Dette opplegget og lokale falt ikke i smak. Kaldt og guffent da du egentlig satt inne i ett stort telt. Burde vært tilgjengelig noe mere sunnere og gode middager. Noe høy pris på maten. Maten ellers var av grei kvalitet.

Siden været ikke var bra var det lite folk i parken og vi fikk kjøre mange attrasjoner alene og så mye vi ville. Flott service!

Stort pluss til engasjerte og flinke medarbeidere i parken.

2  Takk, Knut Erik T
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Blide og engasjerte ansatte. Håndsprit over hele parken. Vasking av attraksjoner mellom hver gjest. God oppmerking. Kjempefin park med passe avstander og gav 6- og 1-åringen 8 timer moro og fornøyelse.

Minuset med parken er at vi måtte gå innom samtlige spisesteder for å få varmet et middagsglass, endte til slutt opp på bakeriet ved inngangen. Dårlig utvalg av mat på de plassene med sitteplass.

Alt i alt en super dag i en kjempefin park!

Takk, maleneul
Anmeldt 8. juli 2020

Veldig fin og ålreit park, både store og små koste seg masse.

Men opplegget på jægergården burger sjappe, roter med bestillinger, enormt lang ventetid. Serveres ikke etter når man bestiller. Vi ventet 1 time på litt mat. Håpløst! Skjerp dere!

Takk, N3096YVandr_p
Anmeldt 1. juli 2020

1. Juli tok vi turen til Kongeparken. Etter å ha lest på nett så skulle alt utenom en Bjørnebane være åpent. Vi gledet oss til Høydeskrekk og Zipline, men til vår forbløffelse var den stengt nettopp pga korona. Det var lange køer overalt, opptil 45 minutter på bob banen og de store atraksjonene så vi rakk ikke prøve halvparten av ting før de stengte. Det skal nevnes at vi kom 13, men sant å si så ble tiden vår spist opp i kø. 2 skuffede unger ble med hjem så må må vi pokker dra tilbake en gang til å betale et nytt dagskort for at de skal få opplev alle atraksjonene vi reiste fra Oslo for å prøve. For å si det med 10 åringen sine ord: det var altfor mange mennesker i disse koronatider og parken burde visst bedre å tatt kun halv pris for en sterkt redusert opplevelse. Oppå dette så gikk det ikke an å bestille på nett slik det stod at var eneste måten å kjøpe billett på nå så parken kunne ha kontroll på antall besøkende så endte det opp med at alle måtte kjøpe billett i luke på Kongeparken. Får vi korona så forlanger jeg 4 årskort!

1  Takk, 464ariesg
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Veldig lange køer grunnet altfor få ansatte på jobb for korona-rengjøring av attraksjonene mellom rundene. Ble stående og vente ved «Skytterkongen» i over 30 min på tekniker da maskinen slukte pengene, fikk ny beskjed om at de ikke hadde tid til å komme. Ingen merking av «fast track»-innganger. Pen og oversiktlig park, men bærer preg av lite vedlikehold/fornying og tiltaksløst personale.

Takk, bjoroy