gøye leker

Veldig gøye leker selv om noen er stengt og jeg synes det går helt fint med det fordi det kan være... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Hanadiermeg
Tipp topp for små og store

Vi overnattet 4 personer i Brumletelt. Prisen for overnatting inklusiv frokost og middag... les mer

Anmeldt 2 uker siden
B7647TAninag

2025 av 349 anmeldelser
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi var i parken i Juli 2021.
Fine men enkle severdigheter, passer best for mindre barn. Men maren i parken var virkelig dårlig og meget dyr.
Burgersjakka var kostbar så vi forventet god mat, men skuffet på alle måter.
Satt i et næringstelt og spiste. I tilegg var burgerene ikke gode, dårlig presentert, lite smak og smakte generelt dårlig.
Og jeg er ikke veldig opptatt av mat, men måte på hva man kan få servert.
Men pannekakene var gode.

2  Takk, frodea885
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Hadde to små barn som gledet seg til brannstasjonen som startet med en 5 min introduksjon som de ikke forstod noe av for så å kjøre brannbil en liten runde. Det hele ble avsluttet med en tåpelig diplom om brannvett regler. Så bar det avsted til barnas sjokoladefabrikk…her skulle dem i følge reklamen lage sin egen, men neida. Enda mer tullprat og en liten melkesjokolade på slutten. Dette stod overhode ikke til reklame og forventninger.

Kongeparken er utdatert og ned slitt . Lite utvalg av mat og for mye søtsaker. Alt for dyrt! I tillegg er det flere attraksjoner en må betale for i tillegg.

Første og siste gang for Fam på 4.

3  Takk, Kristian S
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig kundeservice og rigide billettregler. Dyr og dårlig mat i parken. Kunne vært renere og mer stelte toaletter. Preg av nedslitt.

2  Takk, Maikenda
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Flotte ungdom som jobber i parken gurimalla for en prisøkning. . Fikk hakeslipp. Neste år får heller barna 1000 kroner hver . Bruskoppen koster nå 139 kroner( 69/79kr tidligere) kaffikoppe nå 99 kroner(59 kr) og lån av tralle 50 kroner( tidligere gratis) parkering 149 kroner(tidligere gratis). Trist for familier med litt tynn lommebok.

Dato for opplevelse: juni 2021
2  Takk, IngerAliceT
Anmeldt 22. juni 2021

Vi var i kongeparken den 22 juni. Ingen feil på de ansatte og de fulgte smittvernsregler bra. Det var lite køer og været var bra :)

Men, kongeparken er sviiiindyr. En kaffe for 39 kr, en liten brus 0.33 for 39kr, ingen meny pris med drikke inkludert. Du må dessuten ha egen billett som jeg tror koster 100kr for å klatre i det store buret (det har alltid vært gratis før). Dette var selvklart helt tomt når vi var der, så ikke bare jeg som mener det er hinsides å ta betalt for dette.

Det var mye bedre før når du betalte entre, så inngikk alt. Så kunne du kjøpe en bruspakke som ga deg fri brus hele dagen.

Kongeparken har blitt en pengesluker der alt er lagt opp til maximal intjening. Betaler heller noen tusen for drivstoff osv å reiser til danmark, med alle sine parker.

Eksempel er Faarup Sommerland. Der koster det 295,00 DKK for høysesong. Da inngår alt og parken er sykt mye større...

Nei, det blir ikke kongeparken igjen for meg. Da må vi se priser rundt 200kr og alt inklusive.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Unbreakable1980