gøye leker

Veldig gøye leker selv om noen er stengt og jeg synes det går helt fint med det fordi det kan være... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Hanadiermeg
Tipp topp for små og store

Vi overnattet 4 personer i Brumletelt. Prisen for overnatting inklusiv frokost og middag... les mer

Anmeldt 5 dager siden
B7647TAninag

Anmeldt 6. august 2021

Hei,
Var i parken i sommer med familien + min brors familie.

Starter vi med parkeringen og hvordan man tar seg inn i parken er dette 5 stjerner.
Dessverre lever ikke dette opp til resten av parken..

Mat: Svært dårlig utvalg, kun Junk food som smaker .... i tillegg er prisen svært dyr. Liker konseptet med grillhytter du kan leie, men disse er svært slitt + noen plasser er det råttent slik at du kan risikerer å skade deg... (Utstyret er heller ikke på plass.)

Attraksjonene: Her har de egentlig et greit utvalg til de fleste aldere, men nesten samtidige attraksjoner bærer preg av svært dårlig vedlikehold.. mange av karusellene fungerer ikke (Altså 6 av 8 vogner fungerer typisk.) Dette resulterer i lange køer som er unødvendig...

De ansatte gjør en svært god jobb med grunnlaget de har, dessverre er det for lite på enkelte attraksjoner.

Selve Parken: Dette kunne vert en nydelig park hadde de vedlikeholdt den + fjernet søpla som flyter rundt. Helhetsinntrykket blir ikke godt.. Veiene er slitte, bygningene er slitte, blomster og stell er slitt. Dette er svært synd.

Jeg kan dessverre ikke anbefale familier å ta turen ut, det finnes mye annet kjekt å se og gjøre i Rogaland :)

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Danielsor90
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Var i Kongeparken med to tenåringer, 14 og 16 år. Kjekke atraksjoner for barn i alle aldere. Lange køer! Vi stod fra 30min til 60min for hver atraksjon vi skulle ta.
Folk stod tett! Det virket ikke som om korona avstand ble passet på i det hele tatt?
Vi spiste i grillrestauranten.
Kunne bestille mat via qr-kode. Det var greit. Men dårlig utvalg! Bløte søtpotetfries og brente burgere.
Kongeparken var bedre før. Har besøkt parken mangw ganger tidligere.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, Norwegian12345
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Det er mange av attraksjonene jeg liker som slottet, polarekspressen, humlen og ikke minst fossen. Men det er en attraksjon som trekker veldig mye ned og det er ambolten. Får å ta ambolten må du være i en visse høyde og du kan ikke være for tykk. Dette er diskriminering for oss som har litt mer fett rundt magen og for de som er høye.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, 521siljem
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 3 voksne og 5 barn (1, 4, 9, 11 og 14 år) som var i kongeparken 2 dager i juli.
Parken er i og for seg fin for alle aldre bortsett fra de aller minste, der er det ingenting. De reklamerer også med gratis babymat, noen vi syns var underlig da de tilbø noe annet skvip de mente var babymat.
For de største var stupet en vinner (åpner ikke før kl 13 da, frem til da er det et utsiktstårn). Klatreparken var fin, men med syyyyk lang ventetid. Det kunne virke som om det var litt lite bemanning og klatreseler. Ambolten var også populær.
For 4åringen var det også en del som falt i smak.

Det som virkelig ikke falt i smak var maten. Overprisa junkfood fra ende til annen. Ikke var den god heller.

Det kunne også virke som om parken ønska å spare penger på å bruke så lite bemanning som mulig, noe som gjorde at køene ble lengre enn nødvendig mange steder.

Parkeringen får stort pluss herfra. Masse plass, også når en kommer litt sent.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, BjornErikSorli
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Artig park for alle. Mye for de aller minste.
Men dagen gikk fort :)
Trakk ned at de var underbemannet på begge de største spisestedene (pizza og burger), noe som førte til 30 min ventetid FØR de kunne motta nye bestillinger.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, 691kevinj