“God mat og service”
Anmeldelse av Lonestar Pizza og Grill

Lonestar Pizza og Grill
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Ålgård
Kjøkken: Grill
Beskrivelse: Lonestar holder til i koselige lokaler i en rolig gågate, like ved Kongeparken Kom innom for en romantisk aften, en forretningsmiddag eller bare en kaffe. Valget er ditt! Vi strekker oss litt lengre, besøk oss og sjekk ut selv hva vi kan tilby!
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

God og velsmakende mat og godt utvalg. Hyggelig betjening og koselig lokale. Anbefales både for voksne og unger.

Takk, Balance983
Ana F, General Manager på Lonestar Pizza og Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Tusen hjertelig takk!

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

God mat på Lonestar, prisen ligger kanskje litt høyt for kvaliteten men det går :) servicen er god og de har alltid hyggelige folk.

Takk, JLarsson
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Flotte lokaler og god burger. Servicen er på topp, alltid blid betjening.
Renhold og hygiene virker bra.
Verdt et besøk.

Takk, Laader
Ana F, General Manager på Lonestar Pizza og Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2018

Tusen takk! Velkommen igjen !

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Betjeningen på denne restauranten var utrolig. Vi var tre voksne og to små barn som kom sultne kl 13.30. Selv om de egentlig ikke åpnet før kl 14, så slapp de oss inn. Stedet var tilrettelagt for barn, med både barnemeny og leker. Betjeningen var veldig oppmerksom, og når en gaffel havnet på gulvet så kom servitøren med en ny før vi i det hele tatt fikk reagert. Maten var god, og de hadde et stort utvalg i menyen, noe som gjorde det vanskelig å velge. Dersom man er i nærheten og er sulten, så er det absolutt verdt et besøk hit.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 208kristineb
Ana F, General Manager på Lonestar Pizza og Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2018

Tusen hjertelig takk! Velkommen tilbake!

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Innom å spiste etter en dag i parken. Dette er ikke en Gourmet rest., men helt grei plass. Alle ble mer enn mett av posjonene. Hyggelig betjening og OK priser.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Terje70
Ana F, General Manager på Lonestar Pizza og Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Håper neste gang dere vil blir mer fornøyd! Takk for besøket og velkommen igjen!

Reisende som så på Lonestar Pizza og Grill, så også på

Sandnes, Rogaland

Har du vært i Lonestar Pizza og Grill? Del dine erfaringer!