“Standard kinamat”

The Great Wall
Vurdert som nr. 4 av 10 Restauranter i Ålgård
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Jeg stakk innom for å kjøpe take-away. Ble møtt av hyggelig betjening, i et lokale som skriker etter oppussing. Menyen er helt standard kinamat, inkl mer typiske norske retter. Jeg bestilte svin med søt/dur saus. Prisen var hyggelig, og det tok ikke mer enn 10 min før jeg fikk en pose i hånden. Maten var rikelig og helt grei, men ikke spennende på noe vis.
Altså typisk og Standard kinamat på norsk vis.

Takk, arnechristensen

Anmeldt 24. november 2018

En restaurant jeg kommer tilbake til. Bestiller stort sett samme rett hver gang, men selv om det går en måned mellom hver gang jeg er innom, trenger jeg ikke menyen. Innehaver vet hva jeg skal ha:). Og maten er velsmakende, serveres raskt og er mer enn nok til å bli mett av.

Takk, KongHans1
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste kongereker i søt sut/sur saus og kylling i peppersaus. Begge rettene smakte meget bra. Rikelige porsjoner og rask og hyggelig service. Det var lite folk i lokalene en søndag kveld men masse folk som hentet take away mat.

Takk, Norw50
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Den beste kinamaten i Rogaland vil jeg påstå etter å ha prøvd flere. God service og priser. Anbefales

Dato for besøk: januar 2018
Takk, A4774FJangelap
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte fritert kylling i sur-søt saus med ris, sammen med svinekjøtt i samme form. Maten kunne hentes etter 10 minutter. Prisen var 289 kroner. Problemet var at ingrnting var merket. Kylling- og svinekjøttet var veldig vanskelig å skille. Og det smake og så nesten helt likt ut. Smaken var i beste fall akseptabel. Ikke noe mer. Kanskje som forventet egentlig. På den positive siden var det mye mat for pengene og alt var skilt i 5 plastbeger, slik at man kunne mikse sammen selv.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Aloba77

Reisende som så på The Great Wall, så også på

Ålgård, Gjesdal
Ålgård, Gjesdal

Har du vært i The Great Wall? Del dine erfaringer!