Priceline
Agoda.com
2025 av 79 anmeldelser
Anmeldt 17. september 2018

Et koselig, rent og pent serveringssted med hyggelig betjening. Maten er hjemmelaget. Vi spiste kjøttkaker med kålstuing og ertestuing og det var veldig godt.
Saftige og smakfulle kjøttkaker. Ikke noe juks med halvfabrikata der nei :-) Dessertbord og kaffe fulgte med i prisen. En god matopplevelse og vi kommer snart tilbake. Kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, stafs
Hege L, Kundeansvarlig på Krøderen Kro & Motell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 8. september 2018

Stedet er helt fantastisk og med et veldig hyggelig personale. Maten er kjempegod, man bør smake på Biffsnadder den er vel noe av det beste slaget jeg har smakt. Og ellers har de et flott utvalg av ferske baguetter og rundstykker. Og for et desserutvalg - mmmh til tilslørte bondepiker.

Romtips: Har ikke vært her på overnatting, kun brukt restaurant
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Eva T
Hege L, Kundeansvarlig på Krøderen Kro & Motell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2018

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Velkommen innom oss igjen.

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Stedet er helt fantastisk med sin herlig hjemmelaget mat. Må slå ett ekstra slag for hjortegryta og utrolig god service. De har også en fantastisk dessertbuffet som var inkludert i prisen. Og det var forresten rause porsjoner. Kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, mariusl351
Hege L, Kundeansvarlig på Krøderen Kro & Motell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på. Velkommen tilbake til oss, vi gleder oss til å ha deg som gjest igjen.

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med Krøderen sin mat! Jeg spiste stekt ørret med poteter, sandefjordsmør og agurksalat. Det smakte nydelig! Hvis det er noe jeg ville anbefalt, så er det enten stekt ørret eller kokt laks. Servicen var også veldig bra.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Andreas E
Hege L, Kundeansvarlig på Krøderen Kro & Motell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2018

Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.

Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Her er det tydelig at man har tatt gjesten på alvor...lyst og trivelig lokale...ute og inneservering...nydelig utsikt over Krøderen...den perfekte rammen rundt et hyggelig måltid.
Hvis du ikke har vært der, har du virkelig gått glipp av noe.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Rune B
Hege L, Kundeansvarlig på Krøderen Kro & Motell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2018

Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vi gjør vårt beste hver dag for at kundene skal være fornøyde, så tusen tusen takk. Velkommen innom igjen!