Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk plass nede ved vannet, god kundebehandling, rent og ryddig. Meget idyllisk nede ved vannet med brygge og sandstrand. Anbefales på det sterkeste. Trivelig kiosk og nærheten til kro med fantastisk mat. Fornøyd med å bruke ferien her.

Takk, martin_N7525OS
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Flott plass. Rent og innbydende servicebygg. Meget hyggelig betjening.
Det store minuset er en fastcamper og vålerengasupporter som ødelegger idyllen med piggtrådmusikk.
Kanskje kommer vi tilbake men heller tvilsomt.
Har levert klage på tosken

Takk, OddL405
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Campingplassen ligger idyllisk til ved vannet. Den er lang, smal, trang og i flere nivåer. Det er kun ett sanitæranlegg, så fra de fleste steder blir det veldig langt å gå. Det er også langt mellom vannpostene. Sanitæranlegget holder kun midt på treet standard. Lekeplassen har noen fine nye elementer og noen dårlige klatrestativ som mangler planker og det står farlige skruer ut. Det ligger også mye søppel rundtomkring på lekeplassen. Det virker som eieren heller lager nye prosjekt å investere i, enn å vedlikeholde det som allerede er der. Vi hadde bestilt rundstykker, men det hadde tydeligvis blitt en forglemmelse her. Det er forsåvidt greit, men tonen eieren tok på telefonen da var på ingen måte grei. Tydeligvis passet det ikke han å ta telefonen kl. 9 på morgenen og det var ihvertfall ikke deres feil at det ikke var noen rundstykker til oss. Vel, voksne mennesker bør snakke til andre mennesker med mer respekt enn dette, så dette resulterte i at vi pakket sammen og dro. Med sultne unger som vi ikke hadde noe frokost til... Vi kommer nok ikke til å besøke dette stedet igjen.

Takk, torbj_rnl845
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

En flott campingplass med utrolig bra service. Mere serviceinnstilte ansatte skal du lete lenge etter.. Ypperlig for barn med en flott lekeplass, samt sandstrand med gode bademuligheter. Fisken beit godt også! Helt ok sanitærannlegg, noe langt å gå fra enden av plassen hvor vi lå.

Takk, ninabG9415RP
Anmeldt 2. juli 2019

Veldig hyggelig plass. Mange flotte beboere som vi ble kjent med. Betjeningen "Mette" viste veldig god sørvice for sine gjester. Her er det mange muligheter med sin beliggendehet ved Krøderfjorden. Dette stedet er bare å anbefale.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, g-fig1