Ut på tur

Flott samling, her noe for alle. Verdt et besøk. Gode vafler i kafen. Unik samling av ting fra... les mer

Anmeldt 2. oktober 2020
Fson62
Kan virkelig anbefales!

La dere ikke lure! Dette museet er mye større enn det gir inntrykk av! Det er rett og slett ei... les mer

Anmeldt 19. september 2020
benten2017
Kristiansand, Norge

Anmeldt 20. juli 2018

En imponerende samling av ulike gjenstander. Noe for alle interesser. Variert og fint presentert. Mye var samlet i egne miljøer med et bredt spekter av ting, f.eks ulike butikker og verksteder. Beregn god tid...mye interessant!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Relax418166
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Stor variasjon i gjenstander, alle ungene fra 5 til 17 år fant noe som engasjerte. Vel verd et besøk. Regn gjerne etpar timer om du har med barn.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Pål-Robert E
Anmeldt 21. september 2017

Dette er et museum som bare må oppleves.Alt fra biler til barnevogner og hatter,pluss mye mer.En meget kunnskapsrik og morsom guide viste oss rundt.Før runden fikk vi velsmakende rundstykker og kaffe,i en tidsriktig kafe fra 1950-60 tallet med jukebox og det hele.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Pero391