Ut på tur

Flott samling, her noe for alle. Verdt et besøk. Gode vafler i kafen. Unik samling av ting fra... les mer

Anmeldt 2. oktober 2020
Fson62
Artig for oss som har levd en stund

Anmeldt 16. september 2020
RolfH682
Stathelle, Norge

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

..og dersom man har med vitebegjærlige barnebarn. Selv var vi to spreke pensjonister som «snuste» rundt. Ingen honnørbillett, men likevel verdt prisen.

Kommer gjerne tilbake med barnebarna.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, RolfH682
Anmeldt 4. juli 2020

Må oppleves. Samling av gamle biler og ulike ting fra gamle dager, Bygd opp gammel kiosk, kino osv. Butikk med rariteter og kafe i amerikansk stil. Masse gammelt leketøy å se for barn.. Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, exxin
Anmeldt 20. juli 2018

En imponerende samling av ulike gjenstander. Noe for alle interesser. Variert og fint presentert. Mye var samlet i egne miljøer med et bredt spekter av ting, f.eks ulike butikker og verksteder. Beregn god tid...mye interessant!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Relax418166
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Stor variasjon i gjenstander, alle ungene fra 5 til 17 år fant noe som engasjerte. Vel verd et besøk. Regn gjerne etpar timer om du har med barn.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Pål-Robert E
Anmeldt 21. september 2017

Dette er et museum som bare må oppleves.Alt fra biler til barnevogner og hatter,pluss mye mer.En meget kunnskapsrik og morsom guide viste oss rundt.Før runden fikk vi velsmakende rundstykker og kaffe,i en tidsriktig kafe fra 1950-60 tallet med jukebox og det hele.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Pero391