“Katastrofe”
Anmeldelse av Treungen Gjestgiveri

Treungen Gjestgiveri
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Treungen
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Nye eiere fra Nederland. katastrofe rett og slett. Ingen utvalg, 1 spaghettirett, 1 lefse med kjøttdeig, 1 suppe, og det er det.
Spiser du vegetarisk, vegansk eller er du barn er dette ikke stedet for deg, de har ikke noe å tilby.
Og å ha stengt 2 dager i uke i fellesferien hører ikke hjemme noe sted.
Veldig trist for bygda at mange drar videre for å spise i nabokommunene.

Takk, tyrkia17

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening og hyggelige priser, hyggelig lokale har de også. Mye prefabrikkert men anbefales varmt for et enkelt måltid.

1  Takk, TarjeiHelleberg
Anmeldt 9. mars 2020

Dette er en liten kafeteria i ei lita bygd. Sikkert ikke lett og få dette til og gå rundt økonomisk men den har vært der i mange år. Vi har hytte og er innom av og til. Har alltid fått god mat, her også råvarer far gård i nærheten som har Limousine fe. Vi kjøpte noe så enkelt som kjøttkaker og det var en nydelig middag, vanlig men velsmakende . Gammelt bygg og lokale som bringer deg noen år tilbake i tid men som er koselig

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Kai T
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Vi stoppet for en liten lunsj, men det vart full middag. Deilig raspeball med kålrotstappe, kjøtt og pølse. Kraftkost !

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, 368elses
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Flesk og duppe og vårruller ble bestilt. Mat hjemmelaget og veldig smakelig! Begge rettene overrasket positivt. Utrolig hyggelig betjening og lun atmosfære på denne lokale plassen. Dessert sto ikke på meny men på forespørsel var det et rikholdig utvalg og ostekaken var god !
Vi kommer tilbake for å prøve kjøttkakene som i dag var sluttsolgt.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Lene L

Reisende som så på Treungen Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Treungen Gjestgiveri? Del dine erfaringer!