“Verdt et besøk”
Anmeldelse av Treungen Gjestgiveri

Treungen Gjestgiveri
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Treungen
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et suverent sted med smakfull mat, et sted som bør besøkes hvis du er i området. Beste stedet ved Nisser. Hyggelig betjening og et sjarmerende sted. Serverer i tillegg god øl fra Drammen

1  Takk, Fearless30627322044

Anmeldt 22. juli 2021

Dyreste og minste burritosen i Norge. En stk lefse med kjøttfarse, og kun det. Ikke et salatblad ved siden av. Godt det er en spar butikk over gata så vi kunne handle der etterpå. Dette var en dyr katastrofe!
Damen på bordet ved siden av oss kjøpte suppe som hun klaget på. Den smakte kun vann. Så styr unna!!!

Takk, 129tonej
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Nye eiere fra Nederland. katastrofe rett og slett. Ingen utvalg, 1 spaghettirett, 1 lefse med kjøttdeig, 1 suppe, og det er det.
Spiser du vegetarisk, vegansk eller er du barn er dette ikke stedet for deg, de har ikke noe å tilby.
Og å ha stengt 2 dager i uke i fellesferien hører ikke hjemme noe sted.
Veldig trist for bygda at mange drar videre for å spise i nabokommunene.

Takk, tyrkia17
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening og hyggelige priser, hyggelig lokale har de også. Mye prefabrikkert men anbefales varmt for et enkelt måltid.

1  Takk, TarjeiHelleberg
Anmeldt 9. mars 2020

Dette er en liten kafeteria i ei lita bygd. Sikkert ikke lett og få dette til og gå rundt økonomisk men den har vært der i mange år. Vi har hytte og er innom av og til. Har alltid fått god mat, her også råvarer far gård i nærheten som har Limousine fe. Vi kjøpte noe så enkelt som kjøttkaker og det var en nydelig middag, vanlig men velsmakende . Gammelt bygg og lokale som bringer deg noen år tilbake i tid men som er koselig

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Kai T

Reisende som så på Treungen Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Treungen Gjestgiveri? Del dine erfaringer!