Anmeldt 7. august 2016

Flott beliggenhet, men det var alt.elendige sanitære forhold,stedet burde vært stengt av helsemyndighetene. Møkkete og uhygieniske forhold på hele campingen. Ingen plass for å tømme gråvannstanken. Kun en vannpost på hele campingen og det er ikke holdbart. Varmtvann i dusjen var mangelvare. Noe service bygg var det ikke,så de som bor i telt har ingen mulighet for å få tilberedt sin mat. Det var heller ikke noe mulighet for å vaske opp. Stedet mangler også vask og tørkemuligheter.

Dato for oppholdet: august 2016
12  Takk, Kjaate