Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted for stisykling, fotturer eller rett og slett en utrolig flott naturopplevelse. Topp matservering. Flotte telt-hytter. Luksus midt i villmarka. En helt unik destinasjon. MÅ oppleves! Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Roald S
DayTrip43701472886, Informasjonssjef på Canvas Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2019

Takk for hyggelige ord, Roald!

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

For et sted! Fantastisk hotell,nydelig natur,nydelig mat,nydelige folk - helt magisk! Anbefales virkelig❤️
Dusj og badekar,massasje,SUP,leie av sykler. Alt er tilrettelagt for en suveren helg.
Vi fikk også en konsert med Keith Austin.
Kort veg å gå til camp fra parkeringen.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Lise A
Anmeldt 14. mai 2017

Har hatt en fantastisk helg med to gode venninner. Vi har spist god mot, sovet i gode senger, truffet mange hyggelige mennesker og utfordret oss selv i skog og på svaberg. Fantastisk kokk og guider. Anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Anne S
Anmeldt 6. mars 2017

Jeg har vært på tur med Jan Fasting en rekke ganger og fulgt han i flere av hans turprosjekter. Felles for dem alle er at gjestene opplever noe utenom det vanlige, strekker sine grenser og finner komfort utenfor sin vanlige komfortsone takket være Jan's kyndige ledelse og hans gode hjelpere.
Utstyret jeg leide var i perfekt stand. På Canvass Hotel må man slite litt slik at komforten føles ekstra fortjent. Det er en avslappet atmosfære der gjestene må "rub shoulders" på sykkelen i terrenget, rundt bålet over en kald øl etter dagens strabaser eller rundt bordet bordet til middag.

Dato for oppholdet: mai 2016
Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, olavr59
Anmeldt 3. mars 2017

Flott sted i flott natur. Fantastisk sykling for ulike nivå som frister til gjentakelse. God mat og drikke, fines yurter med god seng. Hyggelig personal. Alt i alt en spektakulær opplevelse! Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet