Travelocity
Orbitz.com
eDreams
StayForLong
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rene rom og god mat i restauranten, det skal dem ha. Det var meget lytt mellom rommen. Frokosten var ikke i nærheten, her manglet det mye, ingen salat, grønnsaker, frukt. Vi fikk heller ikke tilbud om varm mat ( kokt eller stekt egg, el )til frokost. Frokosten trekker mest ned og det burde være enkelt å gjøre noe med

Takk, birgeri2014
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

OK rom, men veldig lytt. Spiste på restauranten, biffstrimler m/ frisk salat - god mat men skulle ønske meg mer lokal mat. Frokosten har stort potensiale, når det allikevel er folk på kjøkkenet hadde det kostet så lite å tilby stekt/kokt egg, litt grønt som salat, tomat og agurk. Yoghurt er også et tips. Betjeningen var svært hyggelig og imøtekommende.

Takk, 505grye
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Helt basic og ok overnattingssted.
Ny oppusset bad, og generell bra standard på selve rommet. Relativt lytt mellom rom og gang/korridor.
Bra service, men frokost var ikke noe særlig. Tørre brødskiver og minimalt med pålegg/utvalg.

Dato for oppholdet: november 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Chrizz S
Anmeldt 26. november 2019 via mobile enheter

Ok rom, bodde på ei lita rorbu. Det var meget bra. Spiste spare riks til middag. Den var god? faktisk bedre enn Egons spareribs. Hotellets vert var meget service innstilt og gjorde oppholdet til en god opplevelse

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, 856alfz
Anmeldt 20. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsomme personale.
Rommene kunne godt vært bedre vasket (mye støv og andre ting under sengene og i dysjen). Ellers er det meget lytt mellom rom til rom og ut i gangen. Frokosten var heller ikke noe å rope hurra for, med sine halv tørre ferdigskåret kneip og helt basic utvalg av pålegg. Savnet blant annet ferskt brød, stekt egg og litt utvalg av grønnsaker som paprika, sukkererter osv.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, Chrizz S