Lars A G S
      • eDreams
      • Vio.com
      1.8 km fra Kræmmervika Rorbuer
      0.1 km fra Kræmmervika Rorbuer
      Ingen gebyrer, bare gode tilbud
        0.3 km fra Kræmmervika Rorbuer
        0.5 km fra Kræmmervika Rorbuer
        Se flere hoteller i Ballstad
        Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Elendig standar. Ikke vasket da vi kom, skittent og søppel i søppelbøttene. Ikke varmt vann og ingen varme. Var panelovn der, men den virket ikke. Dårlige køyesenger og veldig tynne dyner. Sov med ullundertøy for å holde varmen. Ville ikke bodd her.

Takk, FrkMarie89
        Anmeldt 19. juni 2018

Eldre rorbuer som er veldig dårlig vedlikeholdt. Mye rot i lokalene. Dårlig forberedt for å ta imot gjester. Kontakt på vegg hang løs og ovn på bad hang fra kontakt på veggen og nådde ikke gulvet. Ble støttet opp av søppelkurven. Det mangelfulle elektriske anlegget, vedlikeholdet og renholdet gjør at jeg absolutt ikke anbefaler dette stedet. Vi betalte 450,- pr. person pr. natt i en 6 sengs hytte, dvs. 2700,- pr. natt for en liten trang hytte med overhodet ingen komfort eller sjarm.

• Reisetype: Reiste med venner
        Takk, AN8000
        Anmeldt 18. juni 2018

Eldre rorbuer som har sett sine bedre dager. Koselig i seg selv og kunne blitt bra hadde eiere tatt seg av disse.
        Vi var 3 korps som bodde her ei helg og det var fint lite som var forberedt til vi kom. I vår rorbu var det fortsatt søppel i søppelboksen på badet. Dusjen manglet dusjhode og det var støv overalt. Våre kollegaer i andre enden kunne ikke bruke kjøleskapet da det var så overiset at døra ikke gikk igjen og ingen varme i rorbua. Heller ikke her var søpla tømt.
        Ble møtt av en lite edru driver av rorbua da vi ankom torsdag kveld.
        Frokosten anbefales IKKE. Annet korps hadde prøvd dette og skulle IKKE spise der igjen.
        Dette var rett og slett tragisk. Hadde det vært oppegående eiere som hadde tatt vare på dette og hatt ting på stell hadde det nok blitt en helt annen opplevelse.

Takk, Monica J
        Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Jeg sov her da jeg var på jobb i området. Hytta er koselig nok i seg selv med spenstige farger og retropreg, men standarden er ikke bra. Jeg ble vekket to ganger av falsk alarm fra røykvarsleren i løpet av en natt, og jeg hørte rotter kravle og klore innenfor veggen atmed senga hele natta. Det var også dårlig isolert og hull mellom vinduskarmen og inni veggen. Det var så kaldt på badet at jeg orket ikke engang dusje Ingen internett eller tv i rorbua.

Dato for oppholdet: september 2017
        Takk, snipa
        Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi var ikkje fornøgd med denne overnattinga på Ballstad. Vi har gjennom fleire år overnatta på ulike rorbuer i Lofoten men aldri opplevd liknande. Første rorbu vi fekk utdelt var direkte brannfarleg. I allrommet var det ein stikkontakt som ikkje var ordentleg festa til veggen og var i tillegg knust. Den slo gnister ved bevegelse. Ingen røykvarsler og soverom i andre etasje. Vi klaga og fekk utlevert ei anna rorbu. Den var tilsynelatande hakke meir trygg, men framleis sto det ikkje til forventningane, diverre.

Dato for oppholdet: juli 2017
        1  Takk, hildegunns2014