Anmeldt 27. juli 2021

Bestilte Bokanfesk
Fesken hard som stein, smaklaus og skinnet satt bom fast i fesken
Gulrotstuing virket oppvarmet flere ganger, nesten som lim
Bacon var gammelt, også stekt på forhånd.
Den andre av oss hadde fiskesuppe, denne var bare ok.
På menyen står det ekte smør som følger med brødet, altså var det den kuvertpakke med meierismør fra tine.

Takk, I2865KBkatarinas
Anmeldt 31. august 2020

Jeg hadde gleden av å bo på Kræmmervika Rorbuer i tre døgn – og for noen fantastiske dager det var!!! Kræmmervika Rorbuer ligger sentralt til for å utforske Lofoten i alle retninger. Rorbuen jeg bodde på lå på vannet/i vannkanten og var full av historie og sjarm, vakker utsikt og en følelse av det autentiske Lofoten. Helt nydelig! Vertskapet Torgunn og Ingvar er noen av de mest inkluderende, varme og hyggelige menneskene jeg noen sinne har møtt. Jeg kommer garantert tilbake – the sooner the better :-). Anbefaler dette stedet på det varmeste

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, kaopdal
Anmeldt 18. juli 2020

Billig i alle ledd. Generelt utrivelig, antikvarisk baderom rett ut av en Fleksnesepisode, gjennomsiktige gardiner som sikrer dagslys og forhindrer søvn for de fleste døgnet rundt, ikke spesielt rent. Og en selvmordstrapp mellom første og annen etasje. Betjeningen skulle også ha kr 1,000 (...) for å skru på utendørssaunaen - den forble mystisk nok ubrukt alle de fem dagene vi var der.

Kommer svært gjerne tilbake til Lofoten, men definitivt ikke hit.

Takk, larssaunes
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Elendig standar. Ikke vasket da vi kom, skittent og søppel i søppelbøttene. Ikke varmt vann og ingen varme. Var panelovn der, men den virket ikke. Dårlige køyesenger og veldig tynne dyner. Sov med ullundertøy for å holde varmen. Ville ikke bodd her.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, FrkMarie89
Anmeldt 19. juni 2018

Eldre rorbuer som er veldig dårlig vedlikeholdt. Mye rot i lokalene. Dårlig forberedt for å ta imot gjester. Kontakt på vegg hang løs og ovn på bad hang fra kontakt på veggen og nådde ikke gulvet. Ble støttet opp av søppelkurven. Det mangelfulle elektriske anlegget, vedlikeholdet og renholdet gjør at jeg absolutt ikke anbefaler dette stedet. Vi betalte 450,- pr. person pr. natt i en 6 sengs hytte, dvs. 2700,- pr. natt for en liten trang hytte med overhodet ingen komfort eller sjarm.

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner