“Oversaltet og smaksfattig”
Anmeldelse av 8373 Café

8373 Café
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Ballstad
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Her var alt av enkleste sort. Det må da kunne gå an å finne noe mer spennende tilbehør til burgeren en kinakål, og annet krydder i en fiskesuppe enn salt. Når man er i Lofoten forventer man at kokken kan lage en god fiskesuppe. Spesielt billig var det heller ikke. Kort sagt gatekjøkkenmat til restaurantpris.

Takk, vibekelandaas

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Koselig cafe med både ute og inneservering.
Dagens som var kjøttkaker, veldig ok liten tallerken.
Fiskeburgeren var fortreffelig.
De har soft is også.

2  Takk, QExcellent
Anmeldt 5. september 2020

Selv om vi bare var kaffetørste , fikk vi med kanelboller som smakte himmelsk. Ballstad er et idyllisk lite sted som absolutt er verdt et besøk. Nå har vi vært i Lofoten en hel uke og sett det meste. Neste gang velger vi Ballstad som utgangspunkt. Her likte vi oss godt. Anbefales.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Per741
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig cafe for lunsj eller kaffe. Fiskesuppen kan anbefales, samt kakao med krem til barna. Ellers sentralt i Ballstad rett ovenfor Joker dagligvare.

Dato for besøk: august 2020
Takk, glenns283
Anmeldt 23. juli 2020

Hyggelig betjening og god mat. Super pitapizza. Glutenfrie alternativer uten ekstra kostnad! Fine lokaler, rent og fint.

Takk, Emilandres

Reisende som så på 8373 Café, så også på

Har du vært i 8373 Café? Del dine erfaringer!