“Koselig cafe med god mat”
Anmeldelse av 8373 Café

8373 Café
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Ballstad
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Koselig cafe med god mat. Rolig stemning. Fin uteservering med god utsikt mot fjellet. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, TrineL1972

Anmeldt 17. juli 2021

Spiste middag med hele familien, og her var noe for enhver smak. Både store og små var kjempefornøyd. Til og med laktosefri gulrotkake til dessert. Kommer gjerne tilbake!

Takk, 22audh
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Her var alt av enkleste sort. Det må da kunne gå an å finne noe mer spennende tilbehør til burgeren en kinakål, og annet krydder i en fiskesuppe enn salt. Når man er i Lofoten forventer man at kokken kan lage en god fiskesuppe. Spesielt billig var det heller ikke. Kort sagt gatekjøkkenmat til restaurantpris.

Takk, vibekelandaas
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Koselig cafe med både ute og inneservering.
Dagens som var kjøttkaker, veldig ok liten tallerken.
Fiskeburgeren var fortreffelig.
De har soft is også.

2  Takk, QExcellent
Anmeldt 5. september 2020

Selv om vi bare var kaffetørste , fikk vi med kanelboller som smakte himmelsk. Ballstad er et idyllisk lite sted som absolutt er verdt et besøk. Nå har vi vært i Lofoten en hel uke og sett det meste. Neste gang velger vi Ballstad som utgangspunkt. Her likte vi oss godt. Anbefales.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Per741

Reisende som så på 8373 Café, så også på

Har du vært i 8373 Café? Del dine erfaringer!