Perfekt fisketur

Vi hadde en av feriens høydepunkter på fisketur i Ballstad med Kristoffer og Andreas. Mye fisk... les mer

Anmeldt 12. august 2021
birgit_yds
Oslo, Norge
Fantastisk opplevelse 🐟🦅

Super fisketur i strålende solskinn og blikkstille vann! Andreas og Frank Willy la tilrette for at... les mer

Anmeldt 8. august 2021
Discover40597707791

Anmeldt 7. juli 2020

Vi var på 3 timers fisketur med Sira. På forhånd hadde vi fått tilbud på varmedresser, noe som viste seg å være et bra valg selv om det var ca 12 grader og en relativt fin dag. Mannskapet var hyggelig og behagelig. Og ikke minst fikk vi bra med sei. Etter retur fikk vi se filetering og vi fikk med oss ferdig filetert fisk.

Takk, johnrichardh2018
Anmeldt 6. juli 2020

Vi var med på en 3 timers tur. Flott tur med veldig bra mannskap. Vi fikk masse fisk! Kan anbefales!!

Takk, Hilde R
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Kjempetur i Vestfjorden som innfridde alle forventninger for en familie med barn på 12 og 14. Takk for gode historier og masse lokalkunnskap. Takk også for godt tips til fiskeplass. Fikk jammen meg en laks på 3 kg til dessert!

Takk, henrikm600
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi har hatt en fantastisk dag på fiske med Next Adventure Lofoten. De garanterte fisk og vi dro inn storfangst Vi hadde det hyggelig ombord og fikk lære om Lofotfiske, fiske- og fuglearter og mye mer av de sjøvante karene ombord. Da vi kom i havn var det hjelp med sløying. Anbefaler opplevelser med Next Adventure Lofoten. Det er «ekte vare» på Lofotenvis!

Takk, Nina S
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter