Fisketur med MS Sira

Flott fisketur med topp mannskap som villig delte av all sin fiskekunnskap. Selvutnevnt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Katrine R
Super fisketur

Veldig fin tur på sjøen i dag. Mye informasjon om fiske og stedet Ballstad som ga turen noe ekstra... les mer

Anmeldt 1 uke siden
heger968

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Båten SIRA er en gammel losbåt fra 1940. Et smykke med mye sjarm. Når du legger til en besetning som har generasjoner med kunnskap både om fiske, natur og historie fra området, så ender du med en opplevelse av de store. Det ble fisk på alle som ble filletert for oss når vi kom i land. God fiskemiddag med fersk fisk smakte godt. Min familie anbefaler turen på det sterkeste.

Takk, jesperenghj
Anmeldt 7. juli 2020

Vi var på 3 timers fisketur med Sira. På forhånd hadde vi fått tilbud på varmedresser, noe som viste seg å være et bra valg selv om det var ca 12 grader og en relativt fin dag. Mannskapet var hyggelig og behagelig. Og ikke minst fikk vi bra med sei. Etter retur fikk vi se filetering og vi fikk med oss ferdig filetert fisk.

Takk, johnrichardh2018
Anmeldt 6. juli 2020

Vi var med på en 3 timers tur. Flott tur med veldig bra mannskap. Vi fikk masse fisk! Kan anbefales!!

Takk, Hilde R
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Kjempetur i Vestfjorden som innfridde alle forventninger for en familie med barn på 12 og 14. Takk for gode historier og masse lokalkunnskap. Takk også for godt tips til fiskeplass. Fikk jammen meg en laks på 3 kg til dessert!

Takk, henrikm600
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi har hatt en fantastisk dag på fiske med Next Adventure Lofoten. De garanterte fisk og vi dro inn storfangst Vi hadde det hyggelig ombord og fikk lære om Lofotfiske, fiske- og fuglearter og mye mer av de sjøvante karene ombord. Da vi kom i havn var det hjelp med sløying. Anbefaler opplevelser med Next Adventure Lofoten. Det er «ekte vare» på Lofotenvis!

Takk, Nina S