Perfekt fisketur

Vi hadde en av feriens høydepunkter på fisketur i Ballstad med Kristoffer og Andreas. Mye fisk... les mer

Anmeldt 12. august 2021
birgit_yds
Oslo, Norge
Fantastisk opplevelse 🐟🦅

Super fisketur i strålende solskinn og blikkstille vann! Andreas og Frank Willy la tilrette for at... les mer

Anmeldt 8. august 2021
Discover40597707791

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på en fantastisk ribsafari kl.08.00 fra Ballstad,med en dyktig båtfører og guide!! Vi så flere Ørn,fikk masse lokalhistorie,så uendelig mye nydelig natur og fikk tidenes morgen med dyktige Kristoffer!! Anbefales på det sterkeste!

Takk, madelenewb
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Båten SIRA er en gammel losbåt fra 1940. Et smykke med mye sjarm. Når du legger til en besetning som har generasjoner med kunnskap både om fiske, natur og historie fra området, så ender du med en opplevelse av de store. Det ble fisk på alle som ble filletert for oss når vi kom i land. God fiskemiddag med fersk fisk smakte godt. Min familie anbefaler turen på det sterkeste.

Takk, jesperenghj
Anmeldt 7. juli 2020

Vi var på 3 timers fisketur med Sira. På forhånd hadde vi fått tilbud på varmedresser, noe som viste seg å være et bra valg selv om det var ca 12 grader og en relativt fin dag. Mannskapet var hyggelig og behagelig. Og ikke minst fikk vi bra med sei. Etter retur fikk vi se filetering og vi fikk med oss ferdig filetert fisk.

Takk, johnrichardh2018
Anmeldt 6. juli 2020

Vi var med på en 3 timers tur. Flott tur med veldig bra mannskap. Vi fikk masse fisk! Kan anbefales!!

Takk, Hilde R
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Kjempetur i Vestfjorden som innfridde alle forventninger for en familie med barn på 12 og 14. Takk for gode historier og masse lokalkunnskap. Takk også for godt tips til fiskeplass. Fikk jammen meg en laks på 3 kg til dessert!

Takk, henrikm600