Helt fantastisk

Fantastisk fisketur, med fantastiske folk. Flatt hav og sol. Masse fisk og mye historie omkring... les mer

Anmeldt 26. juni 2022
katebentes2rbuk_st
Perfekt fisketur

Vi hadde en av feriens høydepunkter på fisketur i Ballstad med Kristoffer og Andreas. Mye fisk... les mer

Anmeldt 12. august 2021
birgit_yds
Oslo, Norge

Anmeldt 17. juli 2021

Veldig fin tur på sjøen i dag. Mye informasjon om fiske og stedet Ballstad som ga turen noe ekstra. Artig å se filetering av fisken på brygga etter turen. Det ble en veldig god middag med stekt sei og en smak av sprøstekt torsketunge. Etter oppskrift vi fikk på fisketuren.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, heger968
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Strålende dag på sjøen med MS Sira med mannskap. 7. generasjon væreier Ballstad bidro med mye lokalkunnskap og imponerende fileteringsteknikk. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Gunnar R
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk nok en gang en kjempefin fisketuropplevelse med MS Sira , vår tredje gang på denne skøyta. Skipper Christoffer og farsan var hyggelige guider og veiledere i fisket og i sløyekurset på brygga i etterkant. Vi er superfornøyd og kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Seaside658618
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk tur! (Rib) Vi hadde med et barn på 9 år! Hun har fått fantastiske minner for livet! veldig flink kaptein som fremstår som meget erfaren. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juni 2021
2  Takk, 488hildev
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Vi var 6stk som skulle på fisketur. Og dette er en opplevelse jeg unner alle. Det var helt fantastisk tur med flott vær og ikke minst fangsten. Og personale/mannskapet var veldig hyggelig og imøtekommende. Topp stemning!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Fredrik K