FindHotelUSD 286
eDreamsUSD 286
Agoda.comUSD 286
EtripUSD 286
Anmeldt 15. juli 2021

Rent og pent. Greit for et kort opphold. Mulighet for vask av tøy. Resepsjonsområdet kunne vært ryddigere for å gi et mer koselig inntrykk. Litt lite å ta seg til for barna, en sandkasse og et velholdt, ikke skranglete huskeststiv kunne gjort seg. Det samme med en koselig bålplass, f. eks. Bålpanne og fine benker.

Takk, Aaa20201
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Fin fisketur med Iversen Jr. og skipper Børge. Alt av utstyr kan lånes og skipperen er behjelpelig med å håndtere fangsten ute på sjøen, og sløying i land. Vi hadde med barn på 5 og 8 år, det fungerte helt fint og var en fin opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, glenns283
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en topp dag på sjøen m kaptein Børge. Fikk store og små sei. Laget deilig middag av de da vi kom hjem. Så havørn på nær hold også. Stor stas for store og små. Anbefaler en sånn tur på d varmeste! ❤️

Takk, 798lillianz
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en nydelig tur, og fisk ble det på oss også! Fin båttur ut og vi alle fikk hver som fiskestang. Utrolig kjekt å få fisken på kroken. Deltok også på sløying. Verdt å få med seg om været et bra!

2  Takk, ginag250
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

En 3 timers fisketur med masse fangst!! Helt fantastisk opplegg med rolig og flink kaptein! Fisking, sløying og ferdig til å spise til slutt! Veldig hyggelige folk og en tur for hele familien! Anbefales på det sterkeste, absolutt verdt turen!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, aneeline