“Middag”

Heim - Hemmingodden Lodge
Vurdert som nr. 5 av 6 Restauranter i Ballstad
Anmeldt 12. august 2020

Nydelig atmosfære. Hadde likt bestilling via app bedre enn et a4-papirark, men det blir flisspikkeri. Helt ok hvalgryte.

Takk, Anjaroste

Anmeldt 9. august 2020

Heim ga meg en spiseopplevelse jeg ikke har opplevd tidligere. Jeg var veldig usikker når jeg så tørrfiskpizza på menyen, men følte jeg måtte smake den. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har smakt en bedre pizza før. De har også andre retter som var nydelige! Kjempe service og gode ansatte :)

Takk, 989pettern
Anmeldt 28. juli 2020

Vi spiste på Heim andre dagen etter åpningen av den nye restauranten. Vi fikk svært god service. Lokalet er helt nytt og har en fantastisk lysekrone som seg selv vært et besøk. Utsikten fra den ytterste delen av lokalet er storslagen. Menyen er passe stor med lokale middagsretter og pizza. Vi spiste hvalgryte og fisk som begge holdt høy kvalitet. Vinlisten var godt tilpasset maten og vårt røde valg til hvalgryta passet utmerket. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, bredeb2013
hemmingoddenl, Daglig leder på Heim - Hemmingodden Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Brede! Så utrolig hyggelig å høre at dere hadde en god opplevelse hos oss :) Vi takker så mye for at du tok deg tid til skrive noen ord om oss og ønsker varmt velkommen tilbake til oss!
Vennlig hilsen fra Team Hemmingodden :)

Anmeldt 27. juli 2020

I kveld er vi veldig mett og fornøyd etter nydelig mat på restaurant Heim på Ballstad. Vi har spist hvalgryte og rømmegrøt med mandler og spekemat. Det var helt nydelig. Stort pluss for hyggelig betjening og lokalet. Helt nytt og nydelig utsikt i tillegg til en katedral-følelse i den ene delen av restauranten med store vindusflater og høy takhøyde. Anbefales på det varmeste

2  Takk, 836beritd

TUSEN takk for besøket, Berit! Og takk for gode ord! <3 Det varmer veldig! Vi er glade for at dere koste dere :) Velkommen tilbake!

Mvh Team Hemmingodden

Anmeldt 24. juli 2020

Her hadde jeg høye forhåpninger. Et estetisk pent lokale i flotte omgivelser og med nydelig utsikt. Jeg bestilte og ventet spent på serveringen. Maten kom aldri. Når en av de ansatte omsider fikk med seg dette, kom det fram at de hadde glemt bestillingen. Dernest fikk jeg beskjed om at jeg burde ha sagt ifra om dette. Ikke visste jeg at det var mitt ansvar å se til at det jeg bestilte ble laget og servert. Når pizzaen omsider ble servert var den i beste fall som middelmådig å regne. Et raust plusspoeng for pent lokale og omgivelser, ellers en særdeles skuffende opplevelse.

Takk, Godmiddag123

Kjære "skuff meg ei"!
Så utrolig lei oss vi er for at vi skuffet deg! Det er i grunn ikke så mye vi får gjort med opplevelsen din nå - men, som jeg sier til mine ansatte. Ting skjer og det er litt hvordan man tar det og ordner opp som betyr noe når vi dummer oss ut. Og her klarte vi definitivt ikke det.
At du burde sagt fra om dette var ikke et forsøk på legge ansvaret over på deg - her i Lofoten bruker vi det som et uttrykk for at "nå har vi dummet oss ut". Og helt klart ikke det beste ordvalget i en slik situasjon. Vår feil, vårt ansvar - men, helt klart ditt problem som fikk en opplevelse vi ikke ikke vil være bekjent av fremover.

Mine unge ansatte har gjort så godt de har kunnet, men det er ikke alltid så lett å vite hvordan man håndterer alle situasjoner når det koker som verst. Vi er veldig lei oss, og om du er i området fortsatt vil jeg gjerne invitere deg tilbake på en gratis pizza og drikke. Eller en annen gang i fremtiden. Vi kan, og GJØR heldigvis langt bedre enn dette i vår drift.

Takk for at du tok deg tid til å si noen ord. Så håper vi at statistikken vår her på TripAdvisor reflekterer den overveldende mengden av gode tilbakemeldinger vi har fått på både service og mat siden v åpnet 10/7-2020.

På vegne av hele teamet ønsker vi alt godt. Mvh Bjørg-Elin Kärn

Reisende som så på Heim - Hemmingodden Lodge, så også på

Ballstad, Vestvågøy

Har du vært i Heim - Hemmingodden Lodge? Del dine erfaringer!