“Hyggelig betjening og flott lokale, men pizzaene svarte ikke til forventningene..”

Heim - Hemmingodden Lodge
Vurdert som nr. 5 av 6 Restauranter i Ballstad
Anmeldt 11. juli 2021

Kjempe hyggelig betjening og veldig flott lokalet med utsikt over fjellet. Bestilte brød med urtesmør som en starter og det smakte fantastisk ! Beste smøret jeg har smakt! ...men der stoppet det. Bestilte pizza "Spekepølse fra Aimee's farm med rosasaus, revet ost, purreløk og rosmarinpesto". Visuelt sett ser pizzaen ut som en frysepizza fra Kiwi med pepperoni. Det står i menyen at det er rosasaus som jeg ikke aner hva er, men sausen er knall rød og smaker som tomatsaus. Mulig at rosasaus smaker og ser helt lik ut som tomatsaus. Ikke veit jeg. Så for meg noe mer spennende. Pesto og rosmarin kan verken ses eller smakes. Skuffende, er veldig glad i pesto og rosmarin. Eneste jeg smaker er tomatsaus, purreløk, ost og pepperoni. Pizzadeigen er seig og vanskelig å skjære i og når jeg ser rundt bordet sliter de andre også med å skjære i pizzaen. Dette er rett og slett for dårlig og det er så synd fordi personalet og stedet her er fantastisk! Håper dere får dette på plass (evt kutt ut pizza).
Med vennlig hilsen en som har stor lidenskap for mat og ønsker dere alt vel :)

Takk, Matvrak-Erik
Hemmingodden L, Owner på Heim - Hemmingodden Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hello and thanks for your feedback. We have made some changes and hope you will come try our food once more.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Lite og intimt i spennende lokale i vakre Ballstad.
Hyggelig og oppmerksomt personale.
Meny med både pizza og kongekrabbe.
Vi valgte det siste samt klippfisk.
Vi fikk en feil rett slik at de måtte gå tilbake med begge rettene.
Da vi begge fikk riktige retter hadde de kun holdt kongekrabben varm og serverte den på nytt igjen.
Men begge rettene smakte fortreffelig, stedet var hyggelig og med god atmosfære.
Kan absolutt anbefales.
Men, fint om man tempererer ostene før servering.

2  Takk, QExcellent

Hello, We have made some changes and appreciate your feedback.

Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Denne restauranten gjorde denne kvelden i Ballstad til en opplevelse.
Fantastisk god mat En service en skal lete lenge etter.
Vi spiste hval til forett og klippfisk til hovedrett. Alt var perfekt.
Lokal is til dessert smakte fortreffelig.
Her er det bare og bestille så fort som mulig

Dato for besøk: mai 2021
Takk, perchrc

Thanks for your feedback

Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Dårligere måltid har jeg sjeldent opplevd. Små porsjoner, smakløst og dyrt. Fikk servert gammelt uspiselig tørt brød som var på grensen til å være hårete. Blåskjell i «oppvaskvann» . Stort potensialet for «Helstrøm ordner opp» !
Her må mann skjerpe seg!
Personalet var svært søte og hjelpsomme!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ChristineS4892
Hemmingodden L, Eier på Heim - Hemmingodden Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2021

Hei Christine & co! Dette var orntlig trist lesing - og vi (søte og hjelpsomme) er fryktelig lei oss for at vi skuffet dere. Vi er i prosess med å finne vår vei med menyen og gjør kontinuerlig endringer. Maten har vi fått mange lovord for, så her må vi ha bommet katastrofalt på leveransen. VELDIG lei oss og vi spanderer vi vil gjerne invitere deg tilbake til oss for å vise oss fra en helt annen side.
Ta gjerne kontakt med oss på epost eller mobil (du finner det på hjemmesiden vår) dersom du ønsker en mer formell oppfølging av klagen din.

Alt godt fra Bjørg-Elin Kärn, daglig leder Hemmingodden Lodge

Anmeldt 12. august 2020

Nydelig atmosfære. Hadde likt bestilling via app bedre enn et a4-papirark, men det blir flisspikkeri. Helt ok hvalgryte.

Takk, Anjaroste

Reisende som så på Heim - Hemmingodden Lodge, så også på

Ballstad, Vestvågøy

Har du vært i Heim - Hemmingodden Lodge? Del dine erfaringer!