Gratis avbestilling frem til 25.08.22
eDreams
Gratis avbestilling frem til 24.08.22
Anmeldt 3. juli 2021

Veldig god burger og kyllingsalat, bare synd at de var tomme for blåskjell da vi var der. Brunost panna cotta var en morsomt og utrolig god variant som ingen av oss hadde prøvd før. Den må prøves ! Alt i alt en hyggelig opplevelse

Takk, kenthivarm
Anmeldt 25. juni 2021

Gammelt fiskemottak omgjort til råstilige lokaler. Suitene var smakfullt innredet og resturanten serverte enkel å god frokost, førsteklasses middag. Super service og flott område. Opphold her kan anbefales, vi kommer gjerne igjen.

Romtips: Suiter 2etg. over resturante
Takk, 662espenh
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk besøk i restauranten. Menyen er deilig, personalet er fantastiske. Vi prøvde hval carpaccio til forrett, Cæsar salat og hvalbiff som hovedrett. Alt smakte helt fantastisk godt. Med nydelig vin ved siden av og god service fra veldig hyggelig personale ble opplevelsen en 100%'er.

Takk, BeritG120
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Solsiden brygge er absolutt verdt et besøk både for én og flere overnattinger! Deres nye hus er veldig flotte og stilfulle. Stedet har god beliggenhet i forhold til naturen, og det har en perfekt beliggenhet om en ønsker å oppleve Lofoten gjennom turer på fjellene, båttur på havet, fisking eller som utgangspunkt for kjøreturer. Ligger nære en lokal butikk om en vil handle med seg noe, og de serverer både god frokost på Solsiden og nydelig mat på restauranten Himmel og havn. God service og hyggelig og behjelpelig personalet, og ikke minst en god atmosfære. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, maren11111
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Ballstad badet i solskinn var kulissen for besøket på denne perlen på jord. Bygninger i fiskeværsstil hører hjemme på kaiområdet der Solsiden brygge ligger. Bak det beskjedne ytre er det topp moderne! I rorbu nr 1 er interiøret er en sjarmerende kombinasjon av eldgammelt treverk og topp moderne innredning. Følelsen av luxus og historisk sus høyner opplevelsen. Egen balkong med boblebad hvor man sitter like over havet er ubeskrivelig - det må bare oppleves. Båter, måser og vakker natur skaper den perfekte Lofot-feelingen. Takk til Marcus for vennlig og nærværende service! Hjertelig takk for denne gang!! - vi kommer gjerne tilbake. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 955birgitte