Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Gratis avbestilling frem til 17.08.22
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Agoda.comUSD 230
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Omgivelsene er utrolig fint rundt, rorbuene er idylliske og god mat på restauranten ✅ Betjeningen var veldig hyggelige og ga oss god service fra start til slutt. Jeg skal definitivt tilbake til dette paradiset Du kan stå opp om morgenen og hoppe rett ut i vannet gjennom vinduet. Anbefales kanskje ikke å hoppe igjennom vinduet.. Absolutt verdt penga

Takk, thedjhrlm
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

To tjuagutter som trives best innaskjærs på grunn av "for høye bølger", finner stort sett småsei og kaster disse til "havørna som helt sikkert kommer", som resulterer i at middagen må skaffes på Joker Nord i form av frossen Findus denne dagen.

Romtips: Anbefaler at interesserte fiskere skaffer egen båt, eller forsøker fra land for bedre fiskelykke....
1  Takk, 883ferdinands
Anmeldt 24. juli 2021

Nydelig sted - flott stor leilighet med alle fasiliteter inklusiv uteplass og utsikt. Fikk supre turtips til turer i området. Fantastisk mat på restauranten - klippfisken anbefales på det sterkeste

Takk, 931ellent
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Når du bestiller en design suite på Solsiden Brygge forventer vi mer enn vi fikk. Tre døgn for 7000 kroner (!) og utsikten var rett inn i naboens grå husvegg. Det er andre og langt finere steder å velge når du først er i vakre Lofoten.God service og ok mat trekker opp, kaldt vann første kvelden og et toalett som rant kontinuerlig trekker ned. Av og til kan Lofoten prise seg ut, det gjør de på Solsiden brygge. Legg om kursen

Romtips: Ballstad er en nydelig sted og et godt utgangspunkt for vakre turer i både fjell og fjord.
Takk, 397margarethl
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet, idyllisk og pittoreske omgivelser. God plass i rorbuleiligheter. God service, hyggelig personale, fleksible ved meget sen innsjekk. Kort vei til butikk, godt tilbud av opplevelser på stedet. Godt renhold, enkel parkering på stedet.

Romtips: Matvarebutikk 500 meter unna. Mulighet for å lage egen mat på stedet.
Takk, NorKe