Gratis avbestilling frem til 05.10.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 05.10.22
Trip.comUSD 128
Anmeldt 3. august 2021

Har aldri opplevd å bli kansellert av overnattingsstedet før dette. Reservasjonen var gjort tre uker i forveien og betalt på forhånd. Samme dag som vi skulle møte opp på overnattingsstedet ringte dem og sa de hadde «overbooket» seg. Da var klokken 13.30 og innsjekk skulle være klokken 15.00. Dette var i fellesferien, hvor det meste i hele Lofoten var utsolgt. Vi var to voksne og et barn. Fikk ingen beklagelse eller unnskyld fra overnattingsstedet. Pengene for overnattingen skulle vi få tilbake på konto, men hva hjelper det når blir satt i en sånn situasjon. Med den holdningen fra overnattingsstedet skal jeg aldri anbefale dette stedet til noen som helst. Å bli satt i den situasjonen vi ble der unner jeg ingen.

Takk, 863stigt
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Omgivelsene er utrolig fint rundt, rorbuene er idylliske og god mat på restauranten ✅ Betjeningen var veldig hyggelige og ga oss god service fra start til slutt. Jeg skal definitivt tilbake til dette paradiset Du kan stå opp om morgenen og hoppe rett ut i vannet gjennom vinduet. Anbefales kanskje ikke å hoppe igjennom vinduet.. Absolutt verdt penga

Takk, thedjhrlm
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

To tjuagutter som trives best innaskjærs på grunn av "for høye bølger", finner stort sett småsei og kaster disse til "havørna som helt sikkert kommer", som resulterer i at middagen må skaffes på Joker Nord i form av frossen Findus denne dagen.

Romtips: Anbefaler at interesserte fiskere skaffer egen båt, eller forsøker fra land for bedre fiskelykke....
1  Takk, 883ferdinands
Anmeldt 24. juli 2021

Nydelig sted - flott stor leilighet med alle fasiliteter inklusiv uteplass og utsikt. Fikk supre turtips til turer i området. Fantastisk mat på restauranten - klippfisken anbefales på det sterkeste

Takk, 931ellent
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Når du bestiller en design suite på Solsiden Brygge forventer vi mer enn vi fikk. Tre døgn for 7000 kroner (!) og utsikten var rett inn i naboens grå husvegg. Det er andre og langt finere steder å velge når du først er i vakre Lofoten.God service og ok mat trekker opp, kaldt vann første kvelden og et toalett som rant kontinuerlig trekker ned. Av og til kan Lofoten prise seg ut, det gjør de på Solsiden brygge. Legg om kursen

Romtips: Ballstad er en nydelig sted og et godt utgangspunkt for vakre turer i både fjell og fjord.
Takk, 397margarethl