Kjempefin dykkeropplevelse

Veldig bra opplegg fra start til slutt! Alt utstyr lå klart fremme, og vi fikk en grundig briefing... les mer

Anmeldt 6. september 2020
lineesp
Oslo, Norge
Kunnskapsrik og koselig

Vi fikk et fabelaktig Re-Activate kurs med Daniel. Han er utrolig seriøs og veldig trygg. Som... les mer

Anmeldt 24. juli 2020
Kiresral1

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Vestvågøy
fra USD 2 141,07
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Etter å ikke ha dykket i Norge på en stund var det nå på tide. Allerede fra når vi tok kontakt for å sjekke mulighetene for dykking opplevde vi å bli ivaretatt på en meget god måte. Samme opplevelsen fikk vi fra planlegging til gjennomføring av dykket.

Lokasjoner vi dykket på var skjermet for været slik at det var uproblematisk å komme seg opp i båten etter utført dykk. Selve dykket innbefattet både tareskog og en kløft med koraller og bløtdyr.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Aorta67
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi var et par som har dykkerlappen, men ikke har dykket på en del år. Opplegget var supert, og instruktørene var rolige og hjelpsomme hele veien. Utrolig dyreliv som forventet nord i Norge ;-) anbefales på det sterkeste! PS: Alt utstyr er også nytt med god standard

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Ketil P
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Supert kurs med flinke instruktører. Var i en gruppe på fire hvor en hadde problemer med å gjennomføre kurset. Det ble da men en ekstra instruktør som tok seg av personen som hadde problemer. Dette gjorde opplevelsen bedre for alle. Eddy var en morsom og flink instruktør.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Coffe1988
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Kjempefornøyd med utstyr, instruksjon på forhånd og den rolige og hjelpsomme instruktøren Riccardo, som vi også tilfeldigvis møtte på en bygdefest senere på kvelden. We love Riccardo! ❤️

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Ansomannso
Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Vi dykket ett dykk med Lofoten Diving. Dette senteret har alt du trenger, svært godt utstyr. Dykkerinstruktørene var profesjonelle og hyggelige. Kompetansenivået var høyt både på sikkerhet og marinbiologi! Vi følte oss trygge og fornøyde fra start til slutt. Senterets beliggenhet er kjempefint, ikke vanskelig å finne. Anbefales til alle, både nybegynnere og erfarne som ønsker å oppleve den flotte naturen i Lofoten under vann :-)

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, 494mortenh