Kunnskapsrik og koselig

Kiresral1
Fantastisk dykkeropplevelse i Lofoten

Anmeldt 19. juli 2020
345sigmundr

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Vestvågøy
fra USD 2 125,89
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Dykkertur

Vi fikk et fabelaktig Re-Activate kurs med Daniel. Han er utrolig seriøs og veldig trygg. Som instruktør vil han få hvem som helst til å føle seg trygg i vannet om det er en stund siden du dykket sist. Alt av utstyr ble delt ut og fikset for deg. Alle som jobbet på dykkesenteret var kjempesøte. Vi hadde også et dykk ned til 18 meter der vi fikk oppleve et skipsvrak. Vi ble kjørt ut med båt og ble ledet av Daniel hele veien. Vi kommer definitivt til å komme tilbake hit. Dette var en vakker opplevelse i seriøse omgivelser. Tusen tusen takk for oss.

Takk, Kiresral1
Anmeldt 19. juli 2020
Anmeldelse av: Dykkertur

På min reise til Lofoten sommeren 2020 besøkte jeg Lofoten Diving. Jeg tilbrakte til sammen 4 dager der, og da med 2 dykk pr. dagen. Vertskapet, Daniel og hans kone, og øvrige dykkeledere (Tone) forøvrig, var svært profesjonelle og serviceinnstilte og gjorde mitt opphold til en fantastisk opplevelse.

Jeg dykket på forskjellige steder hver gang og dykkelederne tilpasset alltid hvert dykk etter hvor erfaren du var som dykker. Min sønn, som kun har dykket et par ganger i sydlige farvann, fikk her også oppleve et dykke sammen med en profesjonell instruktør. Han hadde stjerner i øynene når han kom opp igjen fra et fantastisk dykk. Å få anledning til nærkontakt med en flere kilos breiflabb under vann er en spesiell opplevelse.

Lofoten Diving i Ballstad er absolutt å anbefale dersom du, enten som erfaren dykker, eller bare har lyst til å snorkle eller ta et prøvedykk. Her kan leie fullt ut av førsteklasses utstyr dersom du ikke selv har dette. Videre er bo fasilitetene i tilknytning til stedet veldig bra.

Sigmund Ranvik
PADI Divemaster med ca. 500 dykk i Norge og utland.

Takk, 345sigmundr
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av veldig hyggelige og behjelpelige mennesker på Villa Ballstad. Alt av utstyr ble klargjort og alle spørsmål ble besvart. Vi ble fraktet i en RIB-båt til et flott sted for snorkling! Masse farger, fisker, kråkeboller o.l. Med full våtdrakt var dette en behagelig opplevelse og ikke kaldt i det hele tatt. Dette var et opplegg skreddersydd også for den uerfarne.
Anbefales!

Takk, Trulss123
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Etter å ikke ha dykket i Norge på en stund var det nå på tide. Allerede fra når vi tok kontakt for å sjekke mulighetene for dykking opplevde vi å bli ivaretatt på en meget god måte. Samme opplevelsen fikk vi fra planlegging til gjennomføring av dykket.

Lokasjoner vi dykket på var skjermet for været slik at det var uproblematisk å komme seg opp i båten etter utført dykk. Selve dykket innbefattet både tareskog og en kløft med koraller og bløtdyr.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Aorta67
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi var et par som har dykkerlappen, men ikke har dykket på en del år. Opplegget var supert, og instruktørene var rolige og hjelpsomme hele veien. Utrolig dyreliv som forventet nord i Norge ;-) anbefales på det sterkeste! PS: Alt utstyr er også nytt med god standard

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Ketil P