Anmeldt 16. august 2019

Fantastisk fin plass å bo. Perfekt beliggenhet midt i Lofoten med kort vei til mange flotte aktiviteter. Vertsskapet er veldig hyggelig og yter god service gjennom hele oppholdet. Moderne og flotte rorbuer med med gode senger, nydelig bad og alt det utstyr man trenger. Sist men ikke minst utsikt og atmosfære. Hattvika Lodge er det perfekte sted å bo dersom du skal besøke Lofoten. Vi kommer tilbake. Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, LeifS218
Anmeldt 28. juli 2019

Utrolig fin lokasjon og leiligheter! Hadde en super helg, men kajakk, fjellturer og bading på Hattvika. God service og fine folk, gleder meg til å reise opp igjen! Da skal jeg ogdå prøve flere av deres aktiviteter

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, idambt
Anmeldt 3. juni 2019

Utrolig helg i landets vakreste natur. Opplevelsene stod i kø med topptur, havfiske og uforglemmelige måltider. Ekstremt hyggelig vertskap med sans for detaljer gjorde oppholdet uforglemmelig. Dette er et sted jeg anbefaler på det sterkeste til alle som har lyst til å oppleve Lofoten og dets gjestfrihet.

Takk, Skullcandy
kriboe, Eier på Hattvika Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2019

Kjære gjest

Tusen takk for din varme tilbakemelding etter deres opphold hos oss!

Alltid velkommen tilbake

Mvh
eier og daglig leder

Anmeldt 15. mai 2019

Fantastisk plass i nydelige omivelser. 7 damer fikk oppleve yoga,badstu,nydelig mat og flott vertskap. Rorbuene rett på kaikanten er kjempeflotte,med alle fasiliteter. Vi ble godt mottatt av verten Kristian,som senere på kvelden serverte oss herlig 3 retters middag etter å ha tatt badstu,og vi fikk oss et bad fra kaia.Ballstad er en perle midt i Lofoten. Anbefales!

Takk, ritan124
kriboe, Daglig leder på Hattvika Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2019

Kjære gjest

Tusen takk for besøket og deltakelsen på Linnea Jensen's Yoga i Hattvika. Så glad for at dere likte sauna, Yoga og besøket i vår private restaurant!

Alltid velkommen tilbake!

Mvh,

Manager

Anmeldt 12. mai 2019

Fantastiks plass å bo. Vertsskapet er imøtekommende og yter stor service for sine gjester. Rorbuene er kjempefine med gode senger, nydelig bad og alt det utstyr man trenger. Sist men ikke minst utsikt og atmosfære. Ballstad er et perfekt sted å bo om du besøker Lofoten.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Siv A

Hei Siv og tusen takk for besøket!

Glad dere likte innholdet og gjennomføringen av PoP-up Yoga hos oss!

Alltid velkommen tilbake

Mvh