Priceline
5,0 av 5 boblerService
Kristian Bøe, EierHattvika Lodge, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. juli 2020
Kjære gjest

Tusen takk for at dere stoppet i Hattvika på deres rundtur i Lofoten denne sommeren. Vi setter stor pris på at dere opplevde fore fasiliteter og personell som gjestfrie og kunnskapsrike for at dere fikk akkurat de opplevelsene dere ønsket denne spesielle sommeren i Lofoten.

Alltid velkommen tilbake til Ballstad og Hattvika Lodge!

Tripadvisor
      • Agoda.com
      0.6 km fra Hattvika Lodge
      • Agoda.com
      Agoda.com
      Ingen gebyrer, bare gode tilbud
        Scandic Hotels
        kr 1 969
        kr 1 906
        • Tripadvisor
          kr 1 898
        8.7 km fra Hattvika Lodge
        Se flere hoteller i Ballstad
        Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

3 herlige netter og dager på Hattvika Lodge. Nydelig beliggenhet, rett på brygga, fantastisk flott badstu på brygga med mulighet for bad fra brygga. Leiligheten hadde store vindu, sjarmerende gamle vegger men helt nytt og stilig interiør ellers , både på kjøkkenet , stua i 2 etg og soverommene. Hyggelig eier som tok oss imot når vi kom og var lett å få tak i når vi trengte det. Anbefales!

Takk, C6744NEelisabethm
        Kristian Bøe, Eier på Hattvika Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Kjære Elisabeth

Tusen takk for besøket og deres varme tilbakemelding etter deres opphold hos oss.

Alltid velkommen tilbake!

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk plass. Vi bodde i en sjarmerende rorbu med utsikt over hav, fjell og fiskebåter. Moderne interiør med høy standard og god komfort. God service og svært behjelpelige ansatte. Fine fjellturer, matbutikk og restaurant i umiddelbar nærhet. Hit vil vi gjerne tilbake!

Takk, Tonje A

Kjære Tonje

Tusen takk for særdeles hyggelig besøk denne spesielle sommeren for deres Lofot-ferie - ALLTID velkommen tilbake!

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hattvika Lodge ligger på Ballstad, midt i Lofoten. Hvis fu har bil er det mulig å ha dette som utgangspunkt for utflukter overalt i Lofoten.
        Rorbuene var ren og ordentlig og hadde gode fasiliteter. Veldig trivelig og serviceinnstillt vertskap.
        Anbefales.

Takk, Gro989

Kjære Gro

Tusen takk for deres varme tilbakemelding for våre fasiliteter og personell under deres besøk i Lofoten denne sommeren.

Alltid velkommen tilbake til nye Lofot-Eventyr!

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et kjempefint opphold på fem døgn. Rent og trivelig i en blanding av gammel autentisk rorbustil og ny design. Stille og fredelig. Gangavstand til nærbutikk og kafé. Nydelige omgivelser. Vi ble tatt godt imot og manglet ingenting! Vi prøvde nærliggende fiskevann (fine forhold for fluefiske) og en fantastisk ny turløype! Anbefales på det varmeste!

Takk, 764_sek

Kjære gjest

Tusen takk for at dere valgte Hattvika Lodge som base for deres Lofotferie denne sommeren!

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi anbefaler Hattvika Lodge på det varmeste! Nydelig sted, superfine rorbuer med alle fasiliteter og ypperlig standard, fantastisk service og beliggenhet midt i Lofoten med kort kjøreavstand til det meste.

Dato for oppholdet: juni 2020
        Takk, lremseth
        hattvika, Daglig leder på Hattvika Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Kjære gjest
        Tusen takk for deres opphold his oss og varme tilbakemeldinger - det gleder oss å høre at dere fikk et fint opphold!
        Håper å se dere tilbake i Hattvika for å utforske mer natur og nyte fasilitetene