Denlillesken
5,0 av 5 boblerAnmeldt 17. juli 2020via mobile enheter
Kristian Bøe, EierHattvika Lodge, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. juli 2020
Kjære gjest

Tusen takk for at dere stoppet i Hattvika under deres Lofotferie denne sommeren. Det gleder oss at fasiliteter og personell innfridde deres forventninger under oppholdet hos Hattvika Lodge - ALLTID velkommen tilbake!

kr 3 656
        Restaurant
        • Agoda.com
        • Agoda.com
        0.8 km fra Hattvika Lodge
        Ingen gebyrer, bare gode tilbud
          Se flere hoteller i Ballstad
          Anmeldt 12. juli 2020

Vi traff blink denne gangen! Hattvika er ei fredelig og trivelig vik i Ballstad og dermed strategisk plassert enten man vil videre utover i Lofoten eller besøke områder mer sentralt. Vertskapet er meget vennlige, kunnskapsrike og hjelpsomme. Leilighetene er smakfullt og praktisk innredet, med nydelig utsikt ut i sundet. Vi opplevde renhold og vedlikehold som meget godt, og det er tydelig at vertskapet er miljøbevisste. Lofoten har så mye å by på at noen få dager ikke er nok, og neste gang vi utforsker øygruppa, vil vi nok helst tilbake til Hattvika. Dermed kan vi selvsagt anbefale Hattvika Lodge på det aller varmeste også til alle andre.

Takk, Ferieiegenlandsdel
          Kristian Bøe, Eier på Hattvika Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Kjære gjest

Tusen takk for at dere stoppet i Hattvika på deres rundtur i Lofoten denne sommeren. Vi setter stor pris på at dere opplevde fore fasiliteter og personell som gjestfrie og kunnskapsrike for at dere fikk akkurat de opplevelsene dere ønsket denne spesielle sommeren i Lofoten.

Alltid velkommen tilbake til Ballstad og Hattvika Lodge!

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

3 herlige netter og dager på Hattvika Lodge. Nydelig beliggenhet, rett på brygga, fantastisk flott badstu på brygga med mulighet for bad fra brygga. Leiligheten hadde store vindu, sjarmerende gamle vegger men helt nytt og stilig interiør ellers , både på kjøkkenet , stua i 2 etg og soverommene. Hyggelig eier som tok oss imot når vi kom og var lett å få tak i når vi trengte det. Anbefales!

Takk, C6744NEelisabethm

Kjære Elisabeth

Tusen takk for besøket og deres varme tilbakemelding etter deres opphold hos oss.

Alltid velkommen tilbake!

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk plass. Vi bodde i en sjarmerende rorbu med utsikt over hav, fjell og fiskebåter. Moderne interiør med høy standard og god komfort. God service og svært behjelpelige ansatte. Fine fjellturer, matbutikk og restaurant i umiddelbar nærhet. Hit vil vi gjerne tilbake!

Takk, Tonje A

Kjære Tonje

Tusen takk for særdeles hyggelig besøk denne spesielle sommeren for deres Lofot-ferie - ALLTID velkommen tilbake!

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hattvika Lodge ligger på Ballstad, midt i Lofoten. Hvis fu har bil er det mulig å ha dette som utgangspunkt for utflukter overalt i Lofoten.
          Rorbuene var ren og ordentlig og hadde gode fasiliteter. Veldig trivelig og serviceinnstillt vertskap.
          Anbefales.

Takk, Gro989

Kjære Gro

Tusen takk for deres varme tilbakemelding for våre fasiliteter og personell under deres besøk i Lofoten denne sommeren.

Alltid velkommen tilbake til nye Lofot-Eventyr!

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et kjempefint opphold på fem døgn. Rent og trivelig i en blanding av gammel autentisk rorbustil og ny design. Stille og fredelig. Gangavstand til nærbutikk og kafé. Nydelige omgivelser. Vi ble tatt godt imot og manglet ingenting! Vi prøvde nærliggende fiskevann (fine forhold for fluefiske) og en fantastisk ny turløype! Anbefales på det varmeste!

Takk, 764_sek

Kjære gjest

Tusen takk for at dere valgte Hattvika Lodge som base for deres Lofotferie denne sommeren!