eDreamsUSD 241
Agoda.comUSD 240
TripadvisorUSD 240
ZenHotels.com
Anmeldt 15. november 2020

Vi hadde fantastiske dager på Hattvika Lodge. Rorbua lå nydelig til rette med jacuzzi og badstue like ved. Det må også nevnes at den var utrolig flott innvendig og utstyrt med alt man behøver.
Verten Kristian var utrolig behjelpelig og gjorde så vi følte oss godt ivaretatt under hele oppholdet.

Tusen takk for et uforglemmelig opphold! Hit kommer vi tilbake✨

Takk, MaritKrane
Anmeldt 10. november 2020 via mobile enheter

Som førstereisjente til Lofoten, ble Hattvika Lodge - en opplevelse av de sjeldne.
Jeg har reist mye, men sjelden hatt en slik opplevelse ved et overnattingssted.
Eier Kristian, som jeg aldri hadde møtt før - tok imot sine gjester på den beste måten, og ga den informasjonen som var å gi for best mulig opphold.
Rorbua var estetisk og velutrustet, men samtidig ivaretatt for slik det engang var.
Været var ruskete, men opplevelsen desto mer spennende!
Jeg håper å kunne vende tilbake til Ballstad, og vil ved enhver anledning fremsnakke Hattvika Lodge som en perle i nord!

Takk, Åse S
Anmeldt 5. november 2020

Vi reiste til Lofoten hovedsaklig for å ta bilder og lage film, men også oppleve den fantastiske naturen, gå toppturer og komme oss litt ut av byen. Kunne ikke bodd et bedre sted enn Hattvika Lodge på en slik tur. Det ligger supert til for å komme seg rundt, gjestfriheten man opplever fra Kristian skal man lete lenge etter for å toppe og overnattingsstedet var upåklagelig - man har alt av fasiliteter man kan ønske seg pluss litt til. Ingen tvil om hvor vi skal bo neste gang vi drar til Lofoten!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, patrikw849
Anmeldt 3. november 2020 via mobile enheter

Vi var et vennegjeng fra Svolvær som forrige hadde et topp opphold hos Hattvika Lodge . Superfine rorbuer, beste beliggende badstu i Lofoten og herlig stamp. Vi kommer gjerne tilbake Mvh Karina Krane

Takk, karina7400
Kristian Bøe, Owner på Hattvika Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2020

Kjære Karina

Tusen takk for besøket - hyggelig at dere koste dere hos oss med sauna og Hot-tub og gode venner. Alltid velkommen tilbake!

Mvh
Kristian Bøe
Hattvika Lodge

Anmeldt 21. oktober 2020

Vi hadde verdens beste tur til Lofoten takket være Hattvika Lodge. Ikke bare er det helt nydelig der men de som jobber der er utrolig hjelpsomme og var der for oss uansett hva det skulle være. Hyttene ligger sentralt med flere butikker i nærheten. Mange fine fjellturer rundt om i område og ikke minst helt nydelige strender! Hattvika tilbyr også flere aktiviteter på hytteområdet som bla paddle boarding, kayaking, nordlys foto tour osv. Det finnes også badstue og jacuzzi som var akkuratt det vi trengte etter lange fjellturer og lange dager med eventyr. Hytten vi bodde på hadde alt vi trengte og var skikkelig hjemmekoselig. Virkelig et avslappet og hyggelig sted å bo. Anbefales på det sterkeste. Gleder meg til å komme tilbake snart! :D

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, sarahrO7325XW

Kjære Sarah - tusen takk for besøket i Lofoten

Vi hadde en stor opplevelse av å se deres brede smil hver gang dere kom tilbake fra tur og opplevelser. Salt i håret etter surf på Unstad, floker etter vindfulle fjellturer - dette er Lofoten opplevelser!

Alltid velkommen tilbake!

Mvh