eDreams
Priceline
Agoda.com
ZenHotels.com
Anmeldt 4. desember 2020

Hyggelig vertskap, nydelig sted, digge dyner å sove i, bølgeskvulp mot brygga og fabelaktig mat kort vei unna. Et absolutt sted for sjelefred. Anbefales på det aller, aller varmeste. Også så de aller, aller kaldeste dagene

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, aarntzen
Kristian Bøe, Owner på Hattvika Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2020

Kjære gjest

Tusen takk for besøket og oppholdet hos oss. Setter stor pris på din varme tilbakemelding og hyggelig at dere koste dere i Lofoten. Alltid velkommen tilbake!

Daglig leder, Hattvika Lodge

Anmeldt 15. november 2020

Vi hadde fantastiske dager på Hattvika Lodge. Rorbua lå nydelig til rette med jacuzzi og badstue like ved. Det må også nevnes at den var utrolig flott innvendig og utstyrt med alt man behøver.
Verten Kristian var utrolig behjelpelig og gjorde så vi følte oss godt ivaretatt under hele oppholdet.

Tusen takk for et uforglemmelig opphold! Hit kommer vi tilbake✨

Takk, MaritKrane
Kristian Bøe, Eier på Hattvika Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2021

Tusen takk for besøket og varm tilbakemelding - alltid velkommen tilbake!

Anmeldt 10. november 2020 via mobile enheter

Som førstereisjente til Lofoten, ble Hattvika Lodge - en opplevelse av de sjeldne.
Jeg har reist mye, men sjelden hatt en slik opplevelse ved et overnattingssted.
Eier Kristian, som jeg aldri hadde møtt før - tok imot sine gjester på den beste måten, og ga den informasjonen som var å gi for best mulig opphold.
Rorbua var estetisk og velutrustet, men samtidig ivaretatt for slik det engang var.
Været var ruskete, men opplevelsen desto mer spennende!
Jeg håper å kunne vende tilbake til Ballstad, og vil ved enhver anledning fremsnakke Hattvika Lodge som en perle i nord!

Takk, Åse S

Hei Åse

Tusen takk for besøket og din varme tilbakemelding etter deres opphold hos oss.

Håper å se deg tilbake her i fremtiden!

Eier

Anmeldt 5. november 2020

Vi reiste til Lofoten hovedsaklig for å ta bilder og lage film, men også oppleve den fantastiske naturen, gå toppturer og komme oss litt ut av byen. Kunne ikke bodd et bedre sted enn Hattvika Lodge på en slik tur. Det ligger supert til for å komme seg rundt, gjestfriheten man opplever fra Kristian skal man lete lenge etter for å toppe og overnattingsstedet var upåklagelig - man har alt av fasiliteter man kan ønske seg pluss litt til. Ingen tvil om hvor vi skal bo neste gang vi drar til Lofoten!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, patrikw849

Tusen takk for besøket. Patrik!

Eier

Anmeldt 3. november 2020 via mobile enheter

Vi var et vennegjeng fra Svolvær som forrige hadde et topp opphold hos Hattvika Lodge . Superfine rorbuer, beste beliggende badstu i Lofoten og herlig stamp. Vi kommer gjerne tilbake Mvh Karina Krane

Takk, karina7400

Kjære Karina

Tusen takk for besøket - hyggelig at dere koste dere hos oss med sauna og Hot-tub og gode venner. Alltid velkommen tilbake!

Hattvika Lodge